בזכות התיעוד

הקצין שתקף ילד חרדי בירושלים יועמד לדין

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי קצין המשטרה שתקף צעיר חרדי באלימות במהלך הפגנה בצומת כיכר השבת בירושלים - יועמד לדין. הצעיר הגיש במקביל תביעה אזרחית נגד הקצין (חדשות, בארץ)

(צילום: שלומי טריכטר)

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה הערב (שלישי) כי קצין המשטרה שתקף צעיר חרדי באלימות במהלך הפגנה - יועמד לדין. הצעיר הגיש לפני כחודשיים תביעה אזרחית נגד הקצין, זאת במקביל לתלונה נגדו במח"ש.

לדברי הצעיר, שיוצג על ידי עו"ד איתמר בן גביר, כאשר צעד מהישיבה בה למד לעבר שכונת מאה שערים על מנת להשתתף בחתונה של חברו, הגיע לכיכר השבת ונתקל בהפגנה. לאחר מכן, הקצין שסבר כי הצעיר קרא קריאות נגד שוטרים, גרר אותו להמשך הרחוב, ובשלב מסוים הלם בפניו בחוזקה באגרופו.

"מעוצמת המכה נפצע הצעיר ודם ירד מפיו, כובעו הועף והעדשה במשקפיו נשברה. גם בשלב הזה הקצין המשיך להשתולל והלם בפניו של הצעיר בשנית תוך שהוא צורח עליו" נמסר.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את הקטין, אמר הערב כי: "אני שמח על החלטת מח"ש להעמיד לדין את הקצין. הגיע הזמן ששוטרים העושים דין שדה ומכים אזרחים יישאו באחריות על מעשיהם הנלוזים. גם לחרדים יש זכויות ואני מקווה שהמשטרה תפסיק את האלימות המיותרת כלפי המפגינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר