הקטל בכבישים

התנגשה בניידת ונהרגה; שני שוטרים נפצעו

תאונת דרכים קשה במיוחד בכביש 767 בגליל התחתון בהתנגשות בין ניידת משטרה לבין רכב פרטי. אישה נהרגה במקום ושני שוטרים נפצעו באורח קשה-בינוני (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אישה בת 31 נהרגה הבוקר (רביעי) ושני שוטרים, בני 50 ו-41, נפצעו בינוני בהתנגשות בין ניידת משטרה למכונית פרטית בתאונה בכביש 767 בין המושב שדמות דבורה לכפר כמא בגליל התחתון.

הניידת של תחנת עפולה הגיעה מאזור שדמות דבורה והרכב הפרטי מכיוון כפר כמא. המשטרה חוקרת איזה מכלי הרכב סטה מנתיבו, כאשר הכביש היה חלק מהגשמים.

עם קבלת הדיווח בשעה 07:26 במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע הוזנקו למקום צוותי הצלה. הם קבעו את מותה של האישה ופינו לבית החולים העמק בעפולה שני פצועים באורח קשה ובינוני הסובלים מפגיעה רב-מערכתית. בוחן תאונות הוזעק למקום.

התאונה אירעה בכביש, צר ומפותל. הפרמדיק יוסי חלבי ממד"א במרחב גלבוע תיאר את התאונה הקשה: "בשולי הכביש בסמוך לרכב שנפגע קשות שכבה אישה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. בצדו השני של הכביש שכבו בסמוך לרכב ההפוך שני פצועים כשהם בהכרה וסובלים מפגיעות רב-מערכתיות. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני לבית החולים".

היממה האחרונה הייתה קטלנית במיוחד בדרכים, פעוטה נדרסה למוות בתל שבע שבנגב. היא הובאה למרפאה בתל שבע, וצוות מד"א בסיוע רופא מקומי קבעו את מותה.

אתמול נהרג ליאל אלמקייס בן ה-13 בתאונה בדרום - לאחר שהרכב שבו נסע עם בני משפחתו התנגש בגמל באמצע כביש 40. כל חמשת בני המשפחה שהיו ברכב, שלושה ילדים וההורים, בשנות ה-40 לחייהם, נפצעו. הבן ליאל נפצע באורח אנוש וכעבור זמן קצר נקבע מותו. האם נפצעה באורח קשה, בעלה באורח בינוני ושני ילדיהם, בני 9 ו-16, נפצעו באורח קל עד בינוני.

התאונה בכביש 40

לאחר שהרכב המשפחתי התנגש בגמל והתהפך לצד הדרך, רכב נוסף שבו היו ארבעה חיילים התנגש גם הוא בגמל והתהפך. החיילים נפצעו כולם באורח קל. "חילצנו מהרכב חמישה בני אדם נוספים", סיפר פרמדיק מד"א נתנאל דחבש, "בהם נער בן 13 עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות, בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר הבוקר: "אין שינוי במצב האישה. היא סובלת מחבלת ראש. ומאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ כללי במצב קשה מאד מונשמת ומורדמת. מצב הגבר בינוני- סובל מחבלת ראש ומאושפז במחלקה כירורגית. מצב 2 הילדים קל. 4 פצועים נוספים שפונו מהתאונה שוחררו אתמול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר