"אמון על התורה"

אביו של החייל הפצוע: הרב זאב קרוב ז"ל

לאחר מחלה ממושכת נפטר היום הרב זאב קרוב, מרבני הציונות הדתית, כשהוא מותיר אחריו אלפי תלמידים ואת 7 ילדיו - בהם אהרן שחזר מהקרב עם פנים מרוסקות לכלתו הטרייה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב קרוב ז"ל (צילום: ynet/אורות)

הבוקר (רביעי) הלך לעולמו הרב זאב קרוב ז"ל, מקרני שומרון, לאחר תקופה ארוכה בה התמודד עם מחלת הסרטן.

שמו של הרב קרוב, מרבני הציונות הדתית, הגיע לתודעה הציבורית בעיקר לפני 8 שנים, כאביו של החייל אהרן קרוב - הפצוע הקשה ביותר במבצע 'עופרת יצוקה'.

הראיון המרגש עם אהרון שנפצע, אביו - וניגון 'ד' בבות' מפי אברהם פריד ליד מיטת החולה (מתוך חדשות 2)

במשך שנים רבות שימש המנוח כר"מ במספר ישיבות ומרצה ליהדות במסגרות שונות ברחבי הארץ, ומחבר ספרים, ובעבר אף עמד במשך כעשור בראשות ישיבת השומרון בישובו.

המוכר מבין ספריו, בציבור הרחב, הוא "בלבב פנימה - סיפור קטן של גבורה גדולה", המתאר את התמודדותו והתמסרותו בכל מאודו לבנו, שהתחתן ערב פרוץ המבצע הצבאי, יצא אליו ממש למחרת החתונה, ושב משדה הקרב כשפניו מרוסקים.

הרב עם בנו הפצוע, לאחר השיקום (חדשות 2)

"לא שאלתי בשום שלב 'למה זה קרה לנו'. אני אמון על התורה והאמונה. קראתי את חמישה חומשי תורה, ויש בהם מציאות קשה יותר מפציעתו של בני. אני לא בעל הבית של הקדוש ברוך הוא, הוא בעל הבית שלי", אמר בעבר הרב קרוב בראיון ל-ynet.

הלוויתו תצא היום בשעה 13:30 מרחבת ישיבת ההסדר בקרני שומרון, בדרכו למנוחת עולמים, כשהוא מותיר אחריו את אשתו ושבעת ילדיהם ואלפי תלמידים אבלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר