מגובה 3 מטרים

בני ברק: ילד נפל לפיר מדרגות ונפצע קשה

ילד בן 12 נפל לפיר מדרגות בנין בהליכי בנייה, בבני ברק. הוא נחבל בראשו, ופונה במצב קשה לביה"ח שיבא כשהוא מורדם ומונשם. בשעה זו הוא מנותח, בניסיון לייצב את מצבו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בשבט תשע"ח | 17.01.18
אתר הבנייה שבו נפל הילד (צילום: עמית הובר, ynet)

ילד בן 12 איבד בצהריים (רביעי) את הכרתו ונפצע קשה לאחר שנפל מגובה במדרגות בנין שנמצא בהליכי בניה בחוב רבן גמליאל בבני ברק.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ומצבו בשלב זה מוגדר קשה, כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון.

בבית החולים שיבא שבתל השומר, לשם הוא פונה, מנתחים כעת הרופאים את הילד, בניסיון לייצב את מצבו.

יוני צדוק, חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה, תיאר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לילד שנפל במדרגות בניין מגורים, בשיפוצים, ונחבל בראשו ובפלג גופו העליון. לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ במצב קשה לבית החולים".

זירת הנפילה (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א)

שגיב אליאסף, חובש בכיר בארגון הצלה-מד"א, סיפר: "הוזעקתי על ידי אפליקציית הכוננים של מד"א בעקבות דיווח על ילד שנפל מגובה. כשהגעתי למקום מצאתי ילד כבן 12 כשהוא מעורפל הכרה לאחר שנפל מגובה של 2 קומות. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני יחד עם צוותי מד"א נוספים. צוות טיפול נמרץ של מד"א פינו אותו לחדר טראומה בבית החולים תל השומר כשהוא סובל מחבלת ראש ומצבו מוגדר קשה".

ממד"א נמסר, כי התקבל דיווח על ילד שנפל מגובה באתר בניה ברחוב רבן גמליאל בבני ברק: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר ילד כבן 12 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם לאחר שנפל מגובה של כשלושה מטרים".

דוברות המשטרה (מרחב דן): במשטרת ישראל התקבל דיווח על ילד שנפל מגובה באתר בניה בבני ברק ופונה לבית חולים שיבא במצב קשה. חוקרי משטרת ישראל פתחו בבדיקת נסיבות האירוע.

מחוץ לבנין שבהליכי הבנייה, בו אירע האסון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר