"אחת מול כולם"

"אני משפיעה על חייה מבלי שאני יודעת"

"אני לא מאמינה שעולם שלם מכיר אותי ויראלית. אני מוצאת את עצמי מתחברת לנשים שלא הכרתי ובטח לא הייתי פוגשת ללא הרשתות בחברתיות". סמדר מורג על עולם הדיגיטל (כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
סמדר מורג. (צילום: יחצ)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר שייערך עוד כשבוע, סמדר מורג חושפת את הדרך שלה בעולם הדיגיטל עד להצלחה.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

עולם שלם מכיר אותי ויראלי

"סמדר .....זו את ? ואאאאאאאאאוווווווווו. זו באמת את? אני לא מאמינה, תצבטי אותי ....תגידי לי שאני לא חולמת! אם אני אספר לחברות שלי שפגשתי אותך הן לא יאמינו לי. אותך אני פוגשת בערב שבת במלון ? מה את עושה כאן?".

אני מביטה באישה הלא מוכרת לי בכלל..."אנחנו מכירות?" אני שואלת אותה, "כן אנחנו חברות בפייסבוק אני תמיד מגיבה לך ונותנת לך מלא לייקים".

"זה הבן שלך? מזל טוב לבר מצווה, לא יאומן, אתה כזה נמוך וכבר בר מצווה קשה להאמין, בתמונות לא רואים שאתה לא גבוה!"

"תקשיבי סמדר אני בזכותך עושה גם את ההליכות שלי על הים ואני אוכלת עכשיו בריא. אני שיניתי לעצמי את כל החיים בעקבות הסרטונים שלך"

"אני כל כך אהבתי את הסרטונים שהיית עושה ומכינה כל שישי".

"למה את כבר לא עושה? זה בעלך ...איזה צדיק, בזכותו חזרת בתשובה נכון?".

"את יודעת, הייתי שולחת לכל החברות שלי את הסרטונים שלך ואנחנו מחקות אותך עם הפרצופים שאת עושה את כזו בדרנית!"

***

פתאום אני קולטת שיש פה אישה זרה לגמרי שמכירה אותי ועוקבת אחריי ולא רק זה, אני משפיעה לה על חייה מבלי שאני יודעת.

היא משנה לעצמה את החיים עם הרגלים חדשים ומרגישה שאני חברתה החדשה. אני אף פעם לא חשבתי על זה ברגע שאני משתפת בפייס אינפורמציה כזו או אחרת עלי.

ואכן בכל העולם פוגשת נשים שמכירות אותי מהאינטרנט כשהייתי בקנדה לפני כמה חודשים פגשתי נשים שבאו לראות אותי מופיעה, האחת מודה בזה שהיא עוקבת אחרי אומנם לא נותנת לייקים אבל אוהדת, השנייה שולחת לי לבבות באינסטגרם השלישית מקבלת היישר מישראל מחמותה דרך בני ברק את המיילים שאני שולחת לרשימת תפוצות שלי, הרביעית שואלת אותי אם אוכל לצרף אותה לוואטסאפ...

אני לא מאמינה שעולם שלם מכיר אותי ויראלי...

אני מופיעה באותו ערב באנגלית בהנאה רבה ובלילה כבר מקבלת התראות, תייגו אותי בכמה תמונות וסטטוסים ואני מקבלת הודעה לפרטי: "נהנינו מאוד ממך אנחנו רוצות לקחת אותך לארוחת בוקר ולהיות חברות!"

וכך אני מוצאת את עצמי מתחברת לנשים שלא הכרתי ובטח לא הייתי פוגשת ללא הרשתות חברתיות.

אתן מוזמנות לפגוש ולשמוע את סמדר מורג בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית