לקראת אישור התקנות

פטור לבנות: ח"כי דגל הגיעו להתייעצות אצל גדולי ישראל

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", חברי הכנסת של דגל התורה עלו הערב לבתי גדולי ישראל להתייעצות על תקנות הפטור מגיוס לבנות. החוק שעבר ב-2010 אושר ע"ג הגרי"ש אלישיב (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הח"כים אצח הגר"ח קנייבסקי (באדיבות המצלם)

חילופי ההנהגה במגזר החרדי: כפי שפורסם אמש (רביעי) ב"כיכר השבת", סוגיית תקנות החוק לפטור מגיוס לנשים דתיות שעלו אתמול לדיון בכנסת מגיעה הערב לפתחם של גדולי ישראל.

החוק שעבר בשנת 2010, קיבל בשעתו את אישורו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל, אולם מתברר כי תקנות שונות כמו גם סעיפים בחוק זקוקים לתיקון, ועל כן חברי הכנסת של דגל התורה הגיעו הערב למעונם של גדולי הדור בבני ברק, ומבקשים את הכרעתם.

חברי הכנסת אצל הגר"ג אדלשטיין

בשעה 20:30, הגיעו חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר למעונו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. הח"כים נועצו בנושא המאבק בחילולי השבת וסוגיית תקנות הגיוס. לאחר מכן, המשיכו חברי הכנסת למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי להתייעצות בנושאי השבת והגיוס.

ל"כיכר השבת" נודע כי לפני תקופה ישב חבר וועדת הרבנים של דגל התורה הגאון רבי יוסף אפרתי עם רבנים ספרדים המתנגדים לגיוס, ושמע את טענותיהם.

הגר"י אפרתי, שמונה לעסוק בנושא המאבק בתקנות גיוס בנות מטעמו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, נפגש בנוסף עם חברי הכנסת של דגל התורה ודן עימם באריכות, זאת על מנת להגיע לפתרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר