"עוז רוח וגבורה"

"מוצלח" • בישראל חוגגים את חיסול רוצח הרב רזיאל שבח הי"ד

במערכת הפוליטית חוגגים את חיסול רוצחו של הרב רזיאל שבח הי"ד • נתניהו: "נגיע לכל מי שינסה לפגוע". ריבלין: "גאה ומלא הערכה". ליברמן: "מבצע מורכב ומוצלח" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה ונשיא המדינה (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך הבוקר (חמישי) את לוחמי המג"ב והימ"מ שחיסלו ועצרו את רוצחיו של הרב רזיאל שבח הי"ד: "נגיע לכל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל, ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "אני גאה ומלא הערכה אל טובי בנינו אשר עדיין פועלים בשעות אלה במרדפם העיקש אחר רוצחיו של הרב רזיאל שבח ז"ל. תודתנו להם ולכל כוחות הביטחון הלוקחים חלק בפעולה חשובה זו בעוז רוח וגבורה".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לחיסול: "כוחות הביטחון ביצעו הלילה מבצע מורכב ומוצלח ללכידת רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד. אני מברך את לוחמי הימ"מ על אומץ ליבם ומאחל החלמה לפצועים. למחבלים לא יהיה מסתור. נשיג את המחבלים בכל מקום".

גלעד ארדן, השר לביטחון פנים, צייץ בטוויטר: "העברנו מסר ברור למרצחים הארורים ושולחיהם- לוחמינו יגיעו לכל מקום בו תסתתרו כדי לסגור אתכם חשבון ולמצות את הדין. כולנו מתפללים לרפואת הלוחמים שנפצעו".

השר ישראל כץ הוסיף: "מברך את לוחמינו האמיצים ואת כוחות הביטחון על פעילותם הלילה בג׳נין לתפיסת המרצחים השפלים שרצחו בדם קר את הרב רזיאל. החלמה מהירה לפצועים, ליבנו עם המשפחות היקרות.מדינת ישראל תגן על עצמה ותמצה את הדין עם כל מי שינסה לפגוע באזרחיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר