חיסול המחבל בג'נין

לוחמי הימ"מ שנפצעו בבית החולים: "מתי נחזור ליחידה?"

לוחם הימ"מ שנפצע קשה בחיסול המחבל בג'נין, איבד כמויות גדולות של דם ובחסדי שמים הוא שב להכרה מלאה • ארדן, ביקר את שני הלוחמים וסיפר: "מה שמעניין אותם זה לחזור לימ"מ" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לוחמי הימ"מ בבית החולים, הצהריים (צילום: דוברות מג"ב)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיע בצהריים (חמישי), יחד עם מפקד משמר הגבול וסגן המפכ"ל, לבקר את שני לוחמי הימ"מ שנפצעו הלילה במהלך מבצע חיסול ומעצר המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד.

הלוחם שנפגע באורח קשה, נפצע כתוצאה מירי בחזה ולדברי הרופאים הוא איבד כמות גדולה של דם. כעת - בחסדי שמים - הוא בהכרה מלאה ולא נשקפת סכנה לחייו.

עם צאתו מבית החולים אמר ארדן: "הגענו להצדיע - בשם כל עם ישראל - ללוחמי הימ"מ שעושים את העבודה שלהם בצורה הכי טובה שיש בכל העולם כולו. פגשתי לוחמים גאים במה שעשו".

ארדן סיפר כי "מה שעניין אותם יותר מכל זה מתי יחזרו לימ"מ להמשיך במבצעים".

בסיום דבריו הוסיף: "אני חושב שלוחמי הימ"מ והמודיעין של השב"כ, העבירו שוב מסר מאוד ברור לכל המרצחים הזויים - אנחנו נגיע אליהם בכל חור שבו הם יסתתרו. הם עכברים שמסתתר אחרי שפגעו באזרחים חפים מפשע".

כפי שדווח מוקדם יותר, לוחמי יחידת הימ"מ - היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול, משטרת ישראל פעלו הלילה יחד עם שירות הביטחון הכללי וצה"ל לאיתור חשודים בפיגוע הירי שבוצע סמוך לחוות גלעד בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד.

במהלך הפעילות נפתחה אש לעבר הכוחות אשר פעלו באיזור ג'נין. במהלך הפעילות נהרג אחד המחבלים שהשתתף ברצח הרב שבח ונוספים נעצרו. במסגרת הפעילות, כאמור, נפצעו שני הלוחמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר