"איכות חיים נדירה"

תנופת בניה חסרת תקדים בבני ברק

שלושה מנופי ענק, צוות מהנדסים ומאות פועלים מקדמים במרץ את בנייתן של 172 יח"ד בשכונת גינות דוד המבוקשת המוקמת ברח' כהנמן בבני ברק. יעד מועד האכלוס: בעוד כ-20 חודשים (נדל"ן, שיווקי)

פרוייקט גינות דוד. (צילום: יחצ)

בני ברק בבניינה:

שלושת מנופי הענק המזדקרים מעל אתר הבניה במתחם פג'ו לשעבר בבני ברק אינם נראים לתושבי העיר, אולם הם מעידים על תנופת בניה מואצת וחסרת תקדים המתקיימת במקום, בהיקפים שהעיר בני ברק לא ראתה במשך שנים. הסיבה שהבניה מעט מוסתרת היא, בשל תכנונה כשכונה סגורה, התחומה מכל עבריה ויוצרת אי של שקט ואיכות חיים בלב העיר.

מדובר בחמשת בנייני פרויקט "גינות דוד" הגובלים בתחומה של שכונת רמת אלחנן ומהווים את שלב א' של הפרויקט כולו. חמשת בניינים אלו כוללים 172 יח"ד בגדלים שונים ונמצאים בעיצומה של בניה מואצת, כאשר צוות מהנדסים נמצא כל העת באתר הבניה ומפקח על קידום העבודות, מתוך מטרה לעמוד במועד האכלוס שנקבע – בעוד כ-20 חודשים אי"ה.

עבודות הבניה מתבצעות בהיקף עצום וחריג בנוף הבני ברקי, לאור העובדה שמדובר בהקמתה של שכונה גדולה בפעם אחת. באתר הבניה מדווחים על כ-10 אלף קוב בטון שנוצקו בימים אלו ליסודות הבניינים. הבניינים עצם יהיו מחופים באבן מיוחדת בהתאם לרמת היוקרה הגבוהה של הפרויקט.

שכונת "גינות דוד" ממוקמת על שפת רח' כהנמן, המרכז השוקק של העיר בני ברק, קרוב לכל מוסדות התורה ואולמות השמחה. סמוך לכניסה לעיר – מה שחוסך את הפקקים הגדולים של היציאה מהעיר. מאידך היא מתוכננת כשכונה שקטה ומבודדת בעלת איכות חיים נדירה. השכונה כוללת 14 בנייני מגורים, 500 יח"ד, בגדלים 3,4,5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז, בתכנון ייחודי הכוללים בניית מבני ציבור, מוסדות חינוך, גינה ציבורית גדולה, שביל גישה, פיתוח סביבתי, כבישי תנועה ובטיחות.

את הפרויקט בונה חברת "גינות דוד" והוא מלווה ע"י בנק לאומי, בערבות מלאה לפי חוק המכר. הפרויקט זכה לביקושים חסרי תקדים כאשר רוב מוחלט של הדירות שיצאו במכירה המוקדמת – נמכרו. בשל כך, נאלצו במשרד המכירות לפתוח את שלב ב' לשיווק, כאשר מאות רוכשים ממתינים לתכניות של מאות דירות נוספות. במשרד המכירות מציינים, כי בימים אלו יצאו לשווק מלאי חדש של דירות בשלב א', הכוללות דירות גן, דירות פנטהאוז וכן דירות 3,4,5 חדרים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר