וידאו ותמונות

לאחר כ-15 שעות: צה"ל יצא מג'נין • צפו

כ-15 שעות נמשכה הפעילות המיוחדת של צה"ל בג'נין, שם חוסל המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד, בניסיון לאתר את כל חברי החוליה • הכוחות הותקפו בבקבוקי תבערה • צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בשבט תשע"ח | 18.01.18
(צילום: מתוך טוויטר; תמונות: Nasser Ishtayeh/Flash90)

לאחר כ-15 שעות של פעילות ברחבי העיר ג'נין, יצאו בצהריים (חמישי) כוחות צה"ל והכוחות המיוחדים מהעיר הפלסטינית כשהמאמצים ללכוד את כלל חברי החולייה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד, נמשכים גם במישור המודיעיני על-ידי השב"כ.

במהלך פעילות צה"ל בג'נין, אירעו בעיר הפרות סדר רבות במסגרתן השליכו פורעים ערבים אבנים ובקבוקי תבערה על הכוחות. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

הכוחות מותקפים בג'נין (מתוך טוויטר)

שני לוחמי ימ"מ, נפצעו הלילה - אחד באורח קשה והשני באורח קל, במהלך הפשיטה, בה נהרג אחד המחבלים.

בג'נין טענו היום כי ההרוג בחילופי הירי הליליים אינו אחמד נסר ג'ראר, בנו של נסר ג'ראר - מבכירי חמאס בתקופת האינתיפאדה השנייה, כפי שדווח בישראל, אלא אדם אחר בשם אחמד איסמעיל ג'ראר. גם המשרד לעניינים אזרחיים של הרשות הפלסטינית טען כי קיבל הודעה רשמית מישראל כי ההרוג הוא אחמד איסמעיל ג'ראר.

אמו של אחמד נסר ג'ראר, טענה כי בנה יצאה מהיבת כחצתי שעה-שעה לפני שהכוחות כיתרו אותו. היא טענה כי הכוחות הוציאו אותה, את בתה ואת בנה וערכו חיפוש.

הכוחות הרסו את ביתו של אחמד נסר ג'ראר ובית שהיה שייך לדודו.

בהודעה מטעם ארגון החמאס נאמר כי "חוליית ג'נין אינה הראשונה ולא תהיה האחרונה. התיאום הביטחוני הנפשע לא ימנע מההתנגדות לעמוד מול החלטת טראמפ ושמירת ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר