גדעון סער באיחוד הצלה: "המתנדבים מוסרים נפש להצלת נפשות בכל פינה בארץ"

שר החינוך ושר הפנים לשעבר גדעון סער סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. השר לשעבר הגיע לביקור כדי להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ (בריאות, שיווקי)

גדעון סער באיחוד הצלה. (צילום: יחצ)

הובילו את הביקור נשיא איחוד הצלה אלי ביר, סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, סמנכ"ל הארגון דוב מייזל ואחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט.

במהלך הסיור הוצג לסער מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך למעלה מ-4,000 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

נשיא הארגון אלי ביר סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות וההגעה לכל ארוע חירום בזמן הקצר ביותר ועם הציוד המתקדם ביותר.

בסיום הביקור אמר סער "אני רוצה לברך את כל מתנדבי איחוד הצלה על עבודת קודש ועל מסירות נפש להצלת נפשות בכל שעות היום והלילה ובכל רחבי הארץ יישר כח."

נשיא איחוד הצלה אלי ביר אמר בסיכום הביקור:

"שמחתי להציג לשר לשעבר גדעון סער את כלל הפעילות והמיזמים החדשניים של איחוד הצלה כשבמוקד הפעילות נמצאים למעלה מ-4,000 מתנדבי רפואת החירום רופאים, פרמדיקים וחובשים בכל רחבי הארץ."

עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי גדעון סער אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בפעילותו הציבורית ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר