אסור לאכול במקום

הרבנות הראשית מתריעה: מתחם הבבא סאלי ללא כשרות

ביום ההילולא של הבאבא סאלי זי"ע, בו עולים רבבות לציונו שבנתיבות, מפרסמת הרבנות הראשית כי כשלו ניסיונותיה להסדיר את הכשרות בדוכני המזון במקום, ובשל כך אסור לאכול בהם (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הילולת הבבא סאלי. למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: יעקב כהן )

הרבנות הראשית לישראל מתריעה הערב (חמישי) כי דוכני המזון הנמצאים במתחם הילולת ה"באבא סאלי", רבי ישראל אבוחצירא זצוק"ל המתקיימת בעיר נתיבות סביב ציונו הקדוש, פועלים ללא כשרות.

ברבנות הראשית מסבירים, כי מנתונים שנמסרו לה על ידי מחלקת הכשרות ברבנות נתיבות עולה, כי "חרף המאמצים שנעשו להסדיר כשרות לדוכני המזון הפועלים במקום, לא פנה עד לרגע זה כל דוכן בבקשה לפיקוח והשגחת כשרות מטעמה, כך שאין לה כל אחריות לגבי כשרותם - והמקום פועל ללא כשרות וללא פיקוח והשגחה".

ברבנות מבקשים להזכיר, כי במסגרת פעילות אכיפה שנערכה בשנה שעברה על ידי היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל, נתפסו מספר בעלי דוכנים כשהם מכשילים את הציבור, והתגלו במתחם זיופי כשרות חמורים, בין היתר: בישול ללא פיקוח, עלי ירק הנגועים בחרקים וליקויי כשרות חמורים אחרים.

הודעת הרבנות הראשית

הרבנות הראשית קוראת "לכל מי שכשרות המאכלים נוגעת לליבו, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולוודא כי כל מוצרי המזון הנרכשים במתחם ההילולא, הינם בעלי תעודת הכשר כנדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר