"אין גבול לצביעות"

'עוצמה יהודית' הביאה לביטול כנס של גבאי

עוצמה יהודית הביאה לביטול כנס של אבי גבאי בבית ספר של אורט בעפולה זאת לאחר שבעבר בוטל כנס של עצמה יהודית בטענה כי אסור לקיים אירועים פוליטיים בבי"ס אורט (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
יצטרך לחפש מקום אחר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פניה של ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ועו"ד איתמר בן גביר מעוצמה יהודית הביאה לביטול כנס בהשתתפותו של אבי גבאי, זאת לאחר שהערב (ה') הודיעו לגבאי ממרכז הפיס ורשת אורט שאין מנוס מלהעביר את הכנס בהשתתפותו למקום אחר לאור פניית פעילי הימין.

לפני 4 חודשים בוטל כנס דומה שארגנה מפלגת עוצמה יהודית בעיר לוד, הכנס שנקבע במרכז הפיס באורט לוד, בוטל בטענה כי מרכז הפיס ובית הספר לא מאפשרים קיום כנסים פוליטיים. בגין הביטול הוגשה גם תביעה נגד מרכז הפיס, אלא שאתמול הסתבר לאנשי עוצמה יהודית כי מרכז הפיס ורשת אורט אפשרו לגבאי לקיים כנס במתחם דומה בעפולה.

בעקבות כך פנה עו"ד איתמר בן גביר בשם מפלגת עוצמה יהודית וטען כי מדובר בהפליה פסולה והתנהגות חסרת תקדים של מרכז הפיס, ורשת אורט. בן גביר איים בתביעה ואכן הערב לפני מספר כשעה קלה הודיעה רשת אורט שהאירוע יבוטל.
לפני דקות הוציאו אנשי גבאי הודעה ולפיה הכנס יועבר למקום אחר.

אנשי עוצמה יהודית מסרו בתגובה כי "מסתבר שאין גבול לצביעות ובמרכז הפיס ורשת אורט אפשרו כנס פוליטי אולם רק אודות לפנייתנו הכנס בוטל. אנחנו שמחים להיות אחראים לביטול כנס של השמאל בישראל, אך יחד עם זאת, עדין מצרים על כך שיש צביעות והתחסדות בקרב גורמים שאינם אמורים להיות מוטים פוליטית"

ברוך מרזל הוסיף, "במפעל הפיס חשבו שיש להם עסק עם פרייארים אז הגיע הזמן שילמדו שאם הם יפגעו בעוצמה יש לכך השלכות. מעכשיו נעקוב בשבע עיניים אחרי כנסים ואירועים פוליטיים במרכז הפיס ובכל פעם שיאפשרו אירועים כאלה נטפל בכך משפטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר