מאבק הדת באשדוד

הגר"ש עמאר מזהיר את איווט ליברמן: "השבת לא שותקת"

הראשל"צ הגר"ש עמאר התייחס הערב לביקור ליברמן, במהלך השבת, במרכולים הפתוחים באשדוד ואמר: "לבוא להרוס קודשי ישראל? וחושב שמזה הוא יתעלה? היו לא תהיה!" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר והשר ליברמן (צילום: פלאש 90 )

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס הערב (מוצ"ש) לביקור שר הביטחון אביגדור ליברמן במרכז הקניות 'ביג' הפתוח בשבת באשדוד: "לבוא להרוס קודשי ישראל? וחושב שמזה הוא יתעלה? היו לא תהיה!"

הגר"ש עמאר פתח את דבריו ואמר: "שמעתי בצער ששר הביטחון היה במקומות שמחללים שבת, אני לא יודע מה החשבונות, אבל אדם חשוב בתפקיד בכיר ביותר, יזלזל בקדושי ישראל? יזלזל בדבר שמאחד את הזהות שלנו? לא יאומן כי יסופר. אני מתקשה להאמין שאדם כמוהו יעשה שטות כזו, זה נורא ואיום, זה מקומם. אני מקווה שהוא יתבונן ויחזור בו, ויודיע שטעה".

רבה של ירושלים הדגיש: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, קדושת השבת לא תלויה בו, בכל אדם ככל שיהיה חשוב, השבת חשובה מכולנו, השבת זה יומו שהקב"ה בחר בו מכל הימים ונתן אותו לעם הנבחר מכל עם".

"על מה מדובר כאן?" הוסיף הגר"ש עמאר: "לפחות בדברים הציבוריים, על החזות והזהות של עם ישראל. השבת לא שותקת, חבל, הרבה הרימו יד בשבת ולא עלתה בידם, השבת לא שותקת, זה לא יום רגיל".

הרב עמאר המשיך ותקף את איווט: "לבוא להרוס קודשי ישראל? וחושב שמזה הוא יתעלה? היו לא תהיה, השבת תובעת את עלבונה. אפילו שיש כמה אנשים שהוא רוצה להתייפייף בעיניהם כבר היו הרבה שהרימו יד בשבת ולא הצליחו, וגם מה שהיה להם - הפסידו".

כזכור, מוקדם יותר, אלפי מפגינים חילונים וגוים הגיעו להפגין נגד "כפייה דתית" של ראש העיר אשדוד והתושבים החרדים.

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד נאם בהפגנה ואמר: "הגענו לפה לאשדוד מפני שחוק המרכולים המעליב צריך ללכת. אם אנחנו ננצח את הבחירות הבאות אנחנו נבטל את חוק המרכולים מפני שכפייה חרדית לא יכולה לנהל את מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר