תם עידן החברות?

אריה דרעי: "אני עם ליברמן גמרתי, חצה כל קו"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תקף את חברו הטוב השר אביגדור ליברמן ואמר: "אני עם ליברמן גמרתי. הוא דרס את השבת ברגל גסה. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ארי דרעי ואביגדור ליברמן (צילום: יעקב כהן )

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הערב (מוצ"ש) להחלטת - חברו הקרוב - יו"ר 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן שהגיע הצהריים, בעיצומה של השבת, למרכז 'ביג' באשדוד, ותקף את שמירת השבת וחוק המרכולים.

בלשכת דרעי סיפרו כי הוא אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי. ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

עם זאת, טרם פורסמה התייחסות של דרעי להחלטת ליברמן להחרים את הראשון לציון ונשיא בית הדין הגאון רבי יצחק יוסף מכל אירועי צה"ל.

כזכור, בביקור באשדוד, אמר ליברמן: "מי שאומר שלחוק המרכולים אין שום משמעות טועה ומטעה. לחוק המרכולים לצערי יש משמעות מרחיקת לכת. אנחנו רואים באשדוד את ההשפעה. עד לאחרונה חיו באשדוד בהרמוניה, ועכשיו העיר מפולגת ואני מקווה שזה לא יקרה בערים נוספות. הפילוג הזה פוגע בחוסן הלאומי. כל הסיפור הזה פשוט יוצר פה מתח מיותר, חיכוך מיותר לגמרי. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לראות חברה ישראלית מפולגת".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור אמר כי "אני קורא לשר הביטחון, אביגדור ליברמן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני הרב הראשי לישראל, מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף. עידוד לחרמות כנגד רבנים, שליחי ציבור ואוכלוסיות הוא צעד מפלג ומסוכן לחברה הישראלית. אין לא מקום והוא מוביל למלחמת אחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר