חלם

אכיפה משטרתית בשבת ב... שכונה החרדית

בזמן שחוק המרכולים לא נאכף ובתי עסק ממשיכים לפתוח בשבת, במשטרת ישראל בחרו לאכוף את החניה בלב השכונה החרדית 'רמת שלמה' החסומה בשבת • התושבים זועמים (חרדים)

נח טוניק | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90 )

בשעה שהתקשורת עוסקת באכיפת חוק המרכולים שאושר לא מכבר במליאת הכנסת, כשבפועל חילולי השבת נמשכים ללא כל אכיפה, נדהמו תושבי השכונה החרדית רמת שלמה בירושלים לגלות שבעיצומה של שבת קודש חילקה משטרת ישראל דו"חות חניה לרכבים רבים שחנו בחניה כפולה.

התושבים הנדהמים הביעו את פליאתם על ההחלטה התמוהה של המשטרה להשקיע משאבים וכוח אדם דווקא בשבת קודש למרות שמדובר בשכונה חרדית שאין בה תנועת כלי רכב בשבת. ויתרה מזאת, בתחילת הרחוב הוצב תמרור המורה על איסור כניסת כלי רכב בשבת.

אחד התושבים שהחנה את רכבו סמוך לכניסת שבת סיפר "כיכר השבת" כי "זאת הפעם הראשונה בה אני נתקל בפעילות דומה מצד המשטרה, מדובר בשערורייה כשהמשטרה החליטה שהחניה בשכונה ששובתת לחלוטין בשבת צריכה להיאכף".

לדבריו: "בכל שכונה חרדית שלא עוברים בה כלי רכב בשבת התושבים והאורחים חונים בצורה דומה מאחר והם יודעים כי צורת החניה לא מפריעה לאף אדם, וכמובן לא מסכנת את התנועה שכאמור אינה קיימת בשבתות"..

"במקום לאכוף את חוק המרכולים משטרת ישראל נתנה דוחות חניה" סיכם התושב.

ממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר