בלב השכונה החרדית

סרט מלחמה: רימוני הלם ואלימות במאבק על גופת הנפטר

דיווח על גופת חרדי שנמצאה בהוסטל ברחוב צפניה בירושלים הביא ללילה סוער שנמשך עד לפנות בוקר: עימותים אלימים, רימוני הלם, ומאות מפגינים שניסו למנוע את הפינוי מחשש לנתיחה (חרדים)

קוןבי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מחאות החרדים הקיצוניים )

סמוך לחצות לילה (מוצאי שבת) הוזעקו כוחות הצלה להוסטל ברחוב צפניה בירושלים לאחר שהתקבל דיווח על אדם שנמצא ללא רוח חיים. מהר מאוד האירוע הפך למאבק אלים בין כוחות המשטרה לתושבים החרדים.

בתוך דקות יצאה קריאה בשכונות מאה שערים ובית ישראל, להגיע במהירות לכניסה להוסטל ברחוב צפניה ולמנוע את העברת הגופה ב'אמבולנס חולון' למכון לרפואה משפטית באבו כביר. המפגינים ביקשו למנוע את נתיחת הגופה של האלמוני החרדי.

מעט לאחר חצות לילה ורחוב צפניה בירושלים הפך לזירת קרב. מאות מפגינים שחסמו את הכניסה והיציאה מהרחוב בכדי למנוע כניסה של אמבולנס שיפנה את הגופה ועשרות שוטרים הוזעקו לשכונה בכדי לפנות את המפגינים.

סביב השעה 01:30 בלילה הכוחות החלו להשתמש בכוח רב לאחר שהאמבולנס נתקע בין מאות המפגינים, לאחר דקות ארוכות של עימותים קשים הרכב הצליח להגיע לכניסה להוסטל אך בזה האירוע לא הסתיים.

במשטרה ניסו להגיע להבנה עם נציגי זק"א שהגופה תפונה לבית החולים 'שערי צדק' וכך להרגיע את הרוחות, אך המפגינים סרבו לכל פשרה.

מאות המפגינים נשכבו על הכביש, וחסמו את יציאת הגופה והאמבולנס, ובמקום התפתח עימות ששנים לא התרחש בלב השכונות הקיצוניות. כוחות מיוחדים של משטרה החלו להשתמש ברימוני הלם ובאמצעים לפיזור הפגנות, ותחת האימה הזו הצליחו לחלץ את הגופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר