"תחרות על קולות השנאה"

'יהדות התורה' נגד איווט ליברמן: קוראת לנתניהו לנזוף בו

סיעת 'יהדות התורה' יוצאת בהודעה חריפה נגד שר הביטחון ליברמן בעקבות מופע ההסתה בשבת קודש באשדוד וקוראת לראש הממשלה נתניהו לקרוא לו לסדר על העמקת השסע (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליבמרן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)


בעקבות הפרובוקציה שערך יו"ר 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן בעיצומה של שבת קודש בעיר אשדוד, דורשת סיעת 'יהדות התורה' מראש הממשלה בנימין נתניהו לקרוא לו לסדר ולנזוף בו.

בהודעה משותפת לסיעה בכלל היומונים החרדים, מובעת "תדהמה" מהצעד של ליברמן, שהגיע בשבת קודש לאשדוד כדי לתמוך במאבק חלק מהחילונים נגד אכיפת העירייה את חוק העזק העירוני נגד עסקים מחללי שבת.

ליברמן, הגיע למתחם 'ביג' בעיר והשמיע דברים חמורים נגד הציבור החרדי והמסורתי הכואב את הזלזול בחומת השבת ואף הסית נגד הציבור החרדי כי מדובר בציבור שאינו משלם מסים.

סיעת ׳יהדות התורה׳ הגיבה בתקיפות על התנהגותו המחפירה של ליברמן ובהודעה מטעמה נאמר כי "נפל דבר בישראל, בו שר בכיר בממשלה ובקואליציה בחר במפגיע לקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת, בליווי נציגי ממשלה נוספים, תוך שימוש ברכבים ועוזרים ממשלתיים וגורם להלהטת הרוחות כנגד ציבורים גדולים במדינה וכנגד קדושת השבת".

עוד נאמר בהודעת הסיעה כי "מדובר במעשה חמור ותקדימי שנעשה במתכוון תוך הודעה מוקדמת לתקשורת במטרה מוצהרת וברורה להסית ולהכפיש בשקרים ובדותות נגד כלל הציבור הדתי והחרדי בישראל ולפגוע ביום הקדוש. ליברמן בעצמו יודע כי חוק המרכולים נועד לשמירת הסטטוס קוו הקיים במשך שנים. אך הוא בוחר בשיסוי וליבוי מתחים מיותרים בין חלקי הציבור, ולפגוע ביום השבת וקדושתו.

"התנהגות זו של ליברמן מעידה על מצוקה פוליטית קשה, בשל תחרות על קולות השנאה מול יאיר לפיד ובמטרה לגרוף הון פוליטי כתוצאה משיסוי בין קבוצות אוכלוסייה והעמקת הקיטוב בעם".

בסיום הודעתה, קוראת סיעת יהדות התורה לרה"מ נתניהו לקרוא לסדר את שר הביטחון באופן מיידי על העמקת השסע והקרע הציבורי תוך פגיעה פומבית בקדושת השבת.

אמש, הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הוא סיים את יחסיו עם ליברמן. "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי", אמר דרעי למקורביו. "ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות זאת. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר