"לא מדינה חרדית"

ליברמן מגיב: "מכבד ומעריך את אריה דרעי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס להחלטת השר אריה דרעי שהצהיר כי ינתק אתו את הקשר החברי ואמר: "באמת מעריך ומכבד את אריה דרעי, זה לא קשור לעניין. להפוך את זה למריבה אישית? ממש לא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן ודרעי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ראשון) להצהרה של יו"ר ש"ס וחברו הטוב אריה דרעי כי הוא "עם ליברמן גמר".

"אני באמת מעריך ומכבד את אריה דרעי, זה לא קשור לעניין", אמר ליברמן לגלי צה"ל, "אני יכול להגיד, שהסתובבתי אתמול באשדוד - הגעתי לחנות לקנות גבינות, חנות הפתוחה 15 שנה, והשאלה: למה דווקא עכשיו? הרי לא פתחו שם אתמול או שלשום, החנות קיימת 15 שנה. לכן כל מי שאומר שלחוק המרכולים אין משמעות - הוא מטעה וטועה" .

לשאלה האם אנחנו בדרך למלחמת דת אמר איווט: "לצערי מישהו פה מנסה לייצר מלחמת תרבות. אני באמת חושב שעם כל האיומים הביטחוניים - זה הדבר האחרון שהמדינה זקוקה לו. זו פגיעה קשה בחוסן הלאומי".

לדבריו: "מי שהביא את כל החקיקה הזו, אחד אחרי השני, השינוי בסטטוס קוו. כשאני רואה את צרור היוזמות, מביטול מתווה הכותל ודרך ניסיון לשנות חוק הגיור ועד חוק המרכולים, זה לא יכול להיות!".

שר הביטחון הוסיף: "אנחנו לא מתכוונים לפרוש ולפרק קואליציה, יש פה ממשלת ימין מצליחה וצריך לתת לה לעבוד". לדבריו: "אנחנו לא רוצים מדינה חרדית".

איווט התייחס שוב ליחסים עם השר דרעי ואמר כי "מבחינתי שום דבר לא השתנה, תמיד הדעות שלנו היו שונות, אני מעולם לא עשיתי קישור בין יחסים אישיים לעמדה פוליטית ערכית, אני מעולם לא הייתי אחר, זה לא משנה באיזה תפקיד הייתי, אני כמו שאני. להפוך את זה למריבה אישית? ממש לא".

כזכור, בלשכת דרעי סיפרו אמש כי הוא אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי. ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר