מלחמת דת

נתניהו: "להרגיע את דרעי וליברמן ממלחמות מיותרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להודעת השר אריה דרעי כי ינתק את הקשר עם חברו הטוב אביגדור ליברמן בשל מאבקו נגד השבת: "צריך להרגיע מלחמות מיותרות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, ליברמן ודרעי (יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשן) למאבק המתפתח בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לחברו הטוב - יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וקרא "למנוע מלחמה מיותרת".

במהלך ישיבת 'שרינו' התייחס נתניהו להודעת דרעי כי הוא "גמר עם איווט", בשל הפרובוקציה שערך במהלך השבת כשנסע לעיר אשדוד בכדי לחזק את המאבק נגד שבת קודש ובעד פתיחת עסקים בשבת, ואמר כי "צריך להרגיע את דרעי וליברמן ממלחמות מיותרות".

כזכור, בלשכת דרעי סיפרו אמש כי הוא אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי. ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

הבוקר הגיב ליברמן לדרעי, בראיון לגל"צ אמר: "מבחינתי שום דבר לא השתנה, תמיד הדעות שלנו היו שונות, אני מעולם לא עשיתי קישור בין יחסים אישיים לעמדה פוליטית ערכית, אני מעולם לא הייתי אחר, זה לא משנה באיזה תפקיד הייתי, אני כמו שאני. להפוך את זה למריבה אישית? ממש לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר