"אחת מול כולם"

חוי ארנפלד: המסע שלי במדיה הדיגיטלית

אתן מוזמנות לפגוש את חוי ארנפלד בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" שיתקיים מחר עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל (כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
חוי ארנפלד. (צילום: מאמע)

לקראת הכנס היוקרתי מחר (שני) "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר, חוי ארנפלד חושפת את המסע הדיגיטלי של חייה.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? מחר ו' שבט 22.1 בשעה 19:00 |

המסע שלי באמצעות המדיה הדיגיטלית

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר, חוי ארנפלד, חושפת את המסע הדיגיטלי שסייע לה להמשיך במפעל המפואר של חייה.

ולא, לא מדובר בהשכלה אקדמית לנשים חרדיות, אלא דווקא בהתנדבות שלה למען משפחות שכולות, דרך ארגון נאוה, מזה שנים רבות.

כבר חמש עשרה שנה שהיא חוגגת את ליל הסדר עם עשרות משפחות שאיבדו את היקר להן מכל ומעדיפות לחגוג את החג הזה יחד ולא להתרכז בכיסא הריק החסר להן כל כך.

מאחורי המיזם ההתנדבותי המדהים הזה עומדות חוי ארנפלד, יחד עם תהילה פרידמן, תוך כדי עבודה במשרה מלאה וגידול משפחות לתפארת. השתיים מקדישות את זמנן ומרצן במשך חודשים ארוכים למען מי שחוו אובדן ומתמודדים עם צער וכאב יום- יומיים.

עד היום השתתפו בלילות הסדר המשותפים של ארגון נאוה, קרוב ל- 3,500 משתתפים שאיבדו בן משפחה קרוב.

חוי ארנפלד הצטרפה לארגון נאוה לפני כחמש עשרה שנה, כאחראית על פרויקט "הכיסא הריק". היא עבדה בעמותה במשך שלוש שנים ולאחר מכן פתחה את העסק הפרטי שלה. עם זאת, היא המשיכה להפעיל את הפרויקט בהתנדבות מלאה, תוך כדי מרוץ החיים הפרטי שלה, עד היום.

"מדובר במיזם שזקוק לתקציבי עתק. כל שנה אנחנו מתחילות מאפס, תלויות בתרומות של אנשים טובים. זו אחריות כבדה מאד, אבל ברוך ה' לא הייתה שנה שלא כיסינו בסוף את העלות. השגחה פרטית והמון אנשים עם לב רחב שהצטרפו אלינו למסע הזה".

"לפני שנתיים לאחר שקיבלנו הבטחה על תרומה שלצערנו לא הגיעה, החלטנו לפנות להדסטארט – אתר אינטרנט לגיוס המונים. הוא שימש כפלטפורמה נהדרת עבור עם ישראל בעל הלב הרחב והמחבק, ששמח לקחת חלק אפילו בסכום סמלי. בשביל פרויקט כזה צריך לגייס כמה מאות אלפי שקלים בכל שנה וללא המדיה הדיגיטלית והסרטונים שהפצנו ברשת, לא היינו מצליחות להגיע לסכום הזה ולתת מענה לכל כך הרבה משפחות שאיבדו את היקר להן מכל. בזכות הפרסום הדיגיטלי, מעל 600 תורמים תמכו בפרויקט בשנתיים האחרונות.

"המטרה שלנו היא להעניק למשפחות חיבוק ותמיכה, בשנה הראשונה לאחר האובדן, ולאפשר להן לחזור הביתה בכוחות מחודשים. אנחנו מאמינות שהתמיכה הזאת חשובה בעיקר בתקופת החגים, כשהכול צף והחסר כל כך מוחשי. לחלוק את חג הפסח באווירה תומכת ומכילה ,עם משפחות שכולות נוספות, מאפשר להם לעבור את החג מחוזקים. המשפחות מתארות את החוויה כנותנת דלק לכל השנה".

שרת המשפטים איילת שקד.

אתן מוזמנות לפגוש ולשמוע את חוי ארנפלד בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? מחר ו' שבט 22.1 בשעה 19:00 |

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית