הטון מחריף

הרב בראלי: "כנסו לכלא ואל תשרתו ביחידה מעורבת"

הרב אריאל בראלי, ר"מ ישיבת ההסדר בשדרות, אומר כי יורה לתלמידיו להיכנס לכלא ולא לשרת עם נשים לוחמות. לדבריו, הרמטכ"ל החליט על שירות משותף מטעמים פוליטיים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

הרב אריאל בראלי, ר"מ ישיבת ההסדר בשדרות, אומר כי יורה לתלמידיו להיכנס לכלא ולא לשרת עם נשים לוחמות. לדברי הרב בראלי, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט החליט על שירות משותף, מתוך כוונות פוליטיות.

בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5 אמר הרב בראלי: "אסור להתגייס לגדוד כזה. אני חושב שצריך לקרוא לו (לרמטכ"ל. ק-ר) לסדר, להסביר לו.. אולי הוא מתכנן תכנונים פוליטיים, אני לא יודע מה השיקולים שלו... אני כמחנך אומר לתלמידים שלי: 'אם זו תהיה הברירה היחידה לכם, אז תכנסו לכלא'. אי אפשר להיכנס לגדוד כזה".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר בתגובה לדברי הרב בראלי: "לא ניתן לאחוז במקל משני קצוותיו כשמצד אחד נהנים ישיבות הסדר מתנאים מיוחדים בכל הקשור לרמת השרות ולאורכו, ומצד שני קורא ראש הישיבה לחניכיו, העתידים להתגייס לצה"ל, להיכנס לכלא ולא לשרת ביחידה מעורבת, רק בגלל ביקורת שלו על פעילות הרמטכ"ל".

לדבריו: "נהיה לאחרונה ספורט לאומי של הרבנים להסית כנגד צה"ל. וחייבים לשים סוף לכך ולטפל בזה בכל חומרת הדין. בכוונתי לקדם את הצעת החוק שלי, הדורשת לשלול תקציבים מישיבות שיעודדו השתמטות לצה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר