"בשם אזרחי ישראל"

המפכ"ל אלשיך הצדיע ללוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין • צפו

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין, שיבח את פעילותם האמיצה והצדיעה להם בשם אזרחי ישראל • הלוחמים תיארו בפניו את הקרב • צפו (חדשות בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך מלווה בסגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר ומפקד הימ"מ, נצ"מ נ', ביקר הבוקר (ראשון) את לוחמי הימ"מ שנפצעו בחילופי האש בג'נין, המאושפזים בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

בביקורו התרשם המפכ"ל מפעילותם האמיצה של הלוחמים שפעלו בגבורה אל מול המחבל בעימות חזיתי כשפתח לעברם באש.

מנהל בית החולים פרופ' רפאל ביאר סקר בפני המפכ"ל את הטיפול הרפואי שקיבלו הפצועים בשטח ובהם פעולות מצילות החיים והטיפול המשלים שקיבלו בבתי החולים.

דקה אחר דקה, תיארו הלוחמים בפני המפכ"ל את שארע בפעילות המבצעית המורכבת שבמהלכה נפצעו השניים וחוסל המחבל.

"הימ"מ שב והוכיח יכולות מבצעיות ומודיעיניות מן השורה הראשונה", אמר המפכ"ל, "היחידה מבצעת פעילות מבצעית בהיקפים חסרי תקדים והיא רושמת מדי יום הישגים מבצעיים משמעותיים במלחמה בטרור ובפשיעה החמורה.

"הפעילות לסיכול חוליית הטרור שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל, הייתה חלק מפעילות ענפה לפיענוח הרצח המתועב ולסיכול כוונות רצח נוספות של החוליה וסייעניה".

המפכ"ל שב והודה ללוחמים על אומץ ליבם: "בשם אזרחי ישראל כולם אני מצדיע לכם ומתחייב כי נמשיך לפתח את הימ"מ כיחידה לאומית ללוחמה בטרור".

בסיום דבריו איחל המפכ"ל איחולי החלמה מהירה וחזרה מהירה לשורות הימ״מ ולכשירות מבצעית.

מפקד הימ"מ תיאר בפני המפכ"ל את הפעילות עליה פיקד בשטח ואמר: "גם אם הייתי עושה תרגיל עם הסיטואציה הזו לכל הצוותים, אף אחד לא היה פועל כל כך טוב כמו הלוחמים האלה".

בסיום דבריו המפכ"ל שיבח את פעילות הימ"מ באירוע בדגש על פעילותם של השניים אשר בקור רוח מופלא המשיכו לתפקד באירוע למרות פציעתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר