וואטסאפ משתכללת: מעכשיו - גם לעסקים

ענקית המסרים המהירים מרחיבה את האפשרויות שלה ומעניקה לבעלי עסקים אפליקציה חדשה שתאפשר להם לנהל פרופיל עסקי דרך מכשיר הפלאפון ודרך המחשב (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

וואטסאפ בתפנית מעניינת - גרסה מיוחדת של המכשיר עבור עסקים שיוכלו לנהל חשבון מיוחד עבור העסק. חברת הבת של פייסבוק השיקה גרסה מיוחדת של האפליקציה אשר תצטרך אמנם זיהוי טלפוני כמו הגרסה הרגילה, אך תוכל לעבוד במקביל לגרסה האישית והיא לא תעלה כסף אם כי סביר להניח שבהמשך תהיה משמעות כספית ליכולת לפרסם דרכה.

הגרסה שמוצעת בשלב זה רק לבעלי מכשירי אנדרואיד, תאפשר לבעלי עסקים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם באמצעות פיצ'רים יחודיים כמו פרופיל עסקי מפורט הכולל פרטים על העסק, פרטי מייל, פירוט האתר והכתובת של העסק ועוד.

גם בתחום המסרים עצמם האפליקציה תכלול אפשרויות מיוחדות כמו הודעות ברכה קבועות שאפשר יהיה לשלוח במהרה ללקוח, תגובות מוכנות מראש, הודעות "לא נמצא" ובנוסף גם נתונים סטטיסטיים על ניהול התקשורת עם הלקוח כמו כמות ההודעות שנשלחו, נקראו ונענו. האפליקציה אמנם מחייבת רישום באמצעות קו סלולרי פעיל, אך היא יכולה להתקיים לצד הגרסה הפרטית במכשיר כך שבעל העסק יוכל לנהל את שני החשבונות במקביל. גם גרסת הווב של האפליקציה פעילה במקביל כך שניתן יהיה להפעיל אותה מהמחשב של העסק.

העסקים שיפעילו את האפליקציה העסקית יזוהו על ידי תגית מיוחדת בדומה לזו שכבר הוצעה בעבר לבעלי עסקים בדמות סימון V ירוק, ובתנאי שמספר הנייד אליו נרשמו לשירות תואם את המספר הרשמי של העסק שלהם. הגרסה העסקית של וואטסאפ מוצעת כרגע רק לבעלי מכשירי אנדרואיד והמשך היא תוצע לכל יתר הפלטפורמות. האפליקציה זמינה כרגע רק באינדונזיה, איטליה, מקסיקו, אנגליה וארה"ב ובהמשך תגיע ליתר חלקי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר