"לחסוך בזמן"

בקרוב: ייאסר שימוש בכסף מזומן באוטובוס

משרד התחבורה מקדם מהלך שיימנע שימוש בכסף מזומן באוטובוסים ויצריך את הנוסעים לטעון את כרטיסם במכונות או בעצמם. נהגי אגד מרוצים מהמהלך, הנוסעים פחות (תחבורה)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

משרד התחבורה בצעד נוסף נגד התשלום במזומן באוטובוסים, בטענה כי הדבר מאריך את משך העלייה לאוטובוס ומעכב את שאר הנוסעים.

על פי הדיווח בגל"צ, משרד התחבורה מתכוון לאסור על שימוש בכסף מזומן בתחבורה הציבורית בירושלים בשאיפה לקצר את התורים בעליה לאוטובוסים. המהלך יחל בהדרגה כבר בעוד כחודש וחצי והנוסעים יצטרכו להיערך לפני העלייה לאוטובוס עם כרטיס מוטען בנסיעות.

התהליך יהיה הדרגתי. תחילה תתאפשר רכישה של כרטיס נסיעה חד-כיווני וחופשי יומי, אך תיאסר הטענת רב-קו. מאוחר יותר גם רכישת הכרטיסים תוגבל.

כיום קיימים קווים בודדים בהם לא מתאפשר תשלום במזומן לנהג, אך מותקנות בהם או מחוצה להם מכונות כרטוס המאפשרות תשלום במזומן. מכונות כאלו ודאי לא יותקנו בכל תחנה והדבר יקשה על רבים להשתמש באוטובוס.

יצוין, כי כבר כיום ניתן להטעין את כרטיס הרב קוו באמצעות טלפון חכם או באמצעות קורא כרטיסים ייעודי למחשב הביתי דרכו ניתן לטעון את הכרטיס.

יו"ר ועד עובדי אגד, קובי וחניש, בירך על המהלך: "כל הנהגים מברכים על זה, כי זה נותן להם שקט ונותן להם להתעסק בנהיגה נטו. הנהגים יהיו יותר סבלנים ויחכו עוד דקה בתחנה עד שכולם יעלו ואם איזה אחד רץ אליך, אז עוד דקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר