רשימת טיפים שיצילו אתכם בדרך טבעית ומעניינת

כואב הראש? ריח מהפה? תצטיידו בעפרונות ובוודקה ותצפו לשינוי מהיר. אם תתמידו בזה סבתא תהיה גאה בכם. תרופות סבתא יעילות וטובות - נסו את זה בבית (חדשות בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו מסתובבים כל היום כשהטכנולוגיה עוטפת אותנו מכל כיוון, אבל כשהראש כואב או כשחשים מצוקה מסוימת שלהגוף, המוח מתחיל לחשוב כמו סבתא, או יותר נכון בכיוון של תרופות סבתא.

עיפרון וראש

כאב הראש בהרבה מן המקרים נובע מסטרס או מחרדה. אנשים שחווים לחצים בחייהם נוטים לחרוק שיניים ולהדק את הלסת באופן לא מודע, דבר שמביא למתיחת השריר שמחבר בין הלסת לרקות הגורמת לכאב ראש. דבר המהווה פתרון מעט פרימיטיבי אך יעיל שמצריך רק דבר אחד שספק אם השתמשתם בו מאז הפעם האחרונה בה עזבתם את שערי בית הספר: עיפרון. הניחו עיפרון בין השיניים והחזיקו אותו בלי לסגור את הלסת. פעולה זו משחררת את שרירי הלסת שלכם ומונעת כאב.

לחיים ולרגליים

אם תבקשו מכל אדם שהיה אי פעם בפנימייה או במקום מגורים משותף להיזכר באותה תקופה, קרוב לוודאי שריח הרגליים של אחד מהשותפים יהיה אחד מהזכרונות החריפים שיישארו. הנטייה לריח לא נעים מהרגליים, נגרמת כתוצאה מהימצאות והתרבות של חיידקים בכף הרגל.

אם אתם עדיין סובלים מריח רע (או שהאנשים הקרובים לכם סובלים ממנו בגללכם) מומלץ להצטייד בבקבוק וודקה שישפר את המצב באופן טבעי ומהיר. תרופת הסבתא הזו יעילה לריחות לא נעימים ברגליים מכיוון שיש בה אחוז גבוה של אלכוהול שמייבש ומסיר לחות, וזה הדבר העיקרי שגורם להתרבות של חיידקים בכף הרגל. מזגו מעט וודקה לבקבוק ספריי והשפריצו וודקה לתוך הנעליים, כדי להסיר ולמנוע ריח רע.

ריח של יוגורט

מצחצחים שיניים השכם והערב אבל עדיין חשים כי מהפה שלכם נודף לו ריח פחות נעים? מחקרים מסוימים הוכיחו כי החיידקים הטובים המצויים ביוגורט פרו-ביוטי מסייעים לסלק חיידקים בפה שגורמים לריח רע מהפה. נכון, זאת לא תרופת סבתא, אבל זה עובד באותה הצורה בדיוק

חונקים את היבלות

יבלות זה מציק? כן. מה עושים? הדרך המקובלת להסיר את אותן מתנחלות מעיקות מהגוף היא אצל רופא העור, באמצעות חנקן נוזלי שגורם ללא מעט כאב במגע עם העור. אך אם אתם מחפשים שיטה יעילה אם כי מוזרה במעט, חתכו פיסת נייר דבק, בערך בגודל היבלת, השאירו את נייר הדבק על היבלת במשך 6 ימים (אם הוא נופל, החליפו בחדש).

לאחר 6 ימים, הסירו את נייר הדבק וטבלו את האזור הנגוע במים ועסו את פני השטח של היבלת

השאירו את היבלת כך במהלך הלילה ולמחרת חזרו על התהליך שוב מנקודת התחלה – וכך עד שהיבלת תיעלם, אך לא יותר מחודשיים.

כדור (טניס) לכאבי גב

אם אתם עובדים בקופיקס, בפלאפל, או בכל מקום עבודה כזה שמצריך מכם עמידה ממושכת ומעייפת קרוב לודאי שאתם גם סובלים מכאבי רגליים. עיסוי רגליים ורולר לרגליים אלו דברים טובים בהחלט אך הם עולים בזמן ובלא מעט כסף. הפתרון המושלם עבורכם הוא כדור טניס שיילך אתכם לכל מקום הוא קומפקטי וקל לנשיאה

התיישבו, הניחו את כדור הטניס מתחת לכף הרגל, הפעילו מעט לחץ על הכדור – ואז גלגלו אותה קדימה ואחורה לאורך שרירי כף הרגל, תוך דגש על האזורים הכואבים.

שיעולי שוקולד

סובלים משיעולים תכופים? מגיע לכם שוקולד. מחקר שפורסם בשנת 2004 הראה כי שוקולד עשוי לעזור לטיפול בשיעול. החוקרים מצאו כי תרכובת הנקראת תאוברומין המצויה בקקאו יעילה לטיפול בשיעול, אף יותר מקודאין, מרכיב נפוץ בתרופות להקלה על צינון. בתרכובת המצויה בשוקולד אינה מלווה בתופעות לוואי האופייניות לתרופות כמו עייפות, לכן אם יש לכם שיעול בעבודה, תוכלו לאכול שוקולד בלי לחשוש. רק אל תחלקו לקולגות בלי מרשם.

כ-60 גרם שוקולד מריר (עדיף שיהיה 70 אחוז מריר לפחות) שווים למינון של תרופה נגד שיעול ללא מרשם.

מפזר כאבים

העול שמונח על כתפיכם הצרות גורם לכם לכאבי גב? תופתעו לשמוע כי הדבר שיכול להקל עליכם מאוד הוא מפזר חום...טיפול בחום הוא מאוד נפוץ ברפואה הסינית. לעומת הטיפול הביתי הידוע בקבוק חם, מייבש שיער יוצר אפקט של המרצה בגלל זרם האוויר החם. שימוש במייבש שיער מתאים בעיקר לכאבי גב כרוניים, כאבים עקב חשיפה למזג אוויר קר או מזגן חזק. יש להשתמש בעוצמה הנמוכה ביותר של מייבש השיער, להציבו במרחק בטוח מהגוף - ולהיזהר מכוויות. יש לבצע 1-3 פעמים ביום, למשך כשתיים-שלוש דקות או עד שהאזור מאדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר