צפו בתיעוד

הסיקריקים ליד ביתו של הח"כ: "גפני הבוגד"

עשרות מפגינים קיצוניים מפגינים בשעה זו מול ביתו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בטענה שהוא תומך בנושא גיוס הבנות. שכניו של הח"כ משליכים עליהם שקיות מים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

ההפגנות מול הבית של יו''ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני אינן מסתיימות. הערב הגיעו קבוצת סיקריקים חלקם בלבוש שק להפגין מול ביתו של גפני בבני ברק, זאת בטענה כי הינו תומך בגיוס בנות דתיות. מנגד החלו שכניו של הח"כ להשליך על המפגינים שקיות מים.

המפגינים נושאים שלטים הקוראים "גפני בוגד" ו"איך אתה מעיז להרים ידך לפגוע בהסדר גיוס בנות בעוד שאין מאחוריך ולו גדול בישראל אחד".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", חברי הכנסת של 'דגל התורה' נכנסו בשבוע שעבר להתייעצות ממושכת אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי - שמינה את הגאון רבי יוסף אפרתי לטפל בנושא מטעמו - ואצל ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הבהירו בסוף השבוע כי מרן סומך את ידו על כל פעולותיו של הרב אפרתי בנושא.

בנוסף, מזכירים גורמים ב'דגל התורה' שכזכור הרב אפרתי כיהן כיד ימינו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שכפי שדווח בעיתון 'יתד נאמן' עסק בנושא בשנת תש"ע.

מוקדם יותר היום, הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ', המזוהה עם 'הפלג הירושלמי', פנה במכתב לרבנים וראשי הישיבות בארה"ב, בו הוא מותח ביקורת חריפה על הח"כים במפלגות החרדיות, ומבקש מהם לפעול ולעורר על ענין גיוס בנות כי לדבריו יש פה את אימת העסקנים שנמנעים מלפעול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר