תקרית חריגה

בפעילות מסתערבים: צעיר ישראלי נהרג בגבול מצרים

במהלך פעילות של מסתערבי משמר הגבול באזור קדש ברנע לסיכול הברחת סמים גבול מצרים, נורה צעיר ישראלי בן 25 ונהרג. לפי הידוע, הירי ממנו נפגע נורה מהצד המצרי (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

תקרית חריגה בגבול: במהלך חילופי ירי אמש (ראשון) בגבול ישראל-מצרים כחלק מפעילות חשאית לסיכול הברחת סמים נהרג צעיר ישראלי בן 25.

התקרית אירעה במהלך פעילות של מסתערבי משמר הגבול באזור קדש ברנע בחלקו הצפוני של גבול ישראל-מצרים בסיוע מודיעיני של יחידת מג"ן. הכוחות נערכו בתצפיות, מארבים וכוחות נוספים לסיכול הברחות הסמים בגבול.

במהלך הפעילות זוהו כ-30 מבריחים מצרים שנעו לכיוון גדר הגבול, מיקמו על הגדר סולמות והחלו להשליך לצידו הישראלי, שקים שעל פי החשד היו מלאים בסמים כשלפתע זיהו הכוחות 4 כלי רכב שנעו לכיוון מקום ההברחה מצידו הישראלי של הגבול.

המבריחים, דוברות המשטרה

מכלי הרכב ירדו מספר חשודים שהחלו להעמיס את הרכבים בשקים שהושלכו על ידי המבריחים המצרים, מה שהביא לפעילות גלויה של הכוחות לביצוע מעצרים ולסיכול ההברחה, פעילות במהלכה בוצע ירי מסיבי לעבר כוחות מג"ב ממספר מקורות ירי בצידו המצרי של הגבול, ירי שבוצע על ידי חוליות רתק שמיקמו המבריחים המצרים, חוליות לעברן השיבו הלוחמים באש.

עם פעילות הכוחות וחשיפת ההברחה, הגיעו למקום שוטרים מצרים שביצעו ירי לעבר המבריחים שפעלו בצידו המצרי של הגבול.

לאחר הימלטות המבריחים בשני הצדדים איתרו הלוחמים רכב שטח ובו עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם.

בנוסף לאחר כשעה מהאירוע התקבל דיווח על אדם שנמצא פצוע ירי בסמוך לבסיס צאלים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לקבלת טיפול רפואי ובהמשך נקבע מותו.

במשטרה מעריכים כי במהלך חילופי האש נפצע אחד המבריחים הישראלים שעל פי החשד נלקח מהזירה על ידי החשודים איתם הגיע, חשודים שככל הנראה הותירו אותו פצוע בכניסה לבסיס צאלים. כאמור בהמשך נקבע מותו.

עוד עולה מפרטי האירוע כי ככל הנראה החשוד נורה ונפצע על ידי המבריחים המצרים שירו לכל עבר.

הצעיר שנורה, הובא כשהוא פצוע, בטנדר מהפזורה הבדואית לכביש 222. צוות של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

חובש בכיר במד"א, עמרם אסור, סיפר: "סמוך לצאלים חברנו לטנדר שבתוכו שכב צעיר כבן 25 מחוסר הכרה כשהוא ירוי בפלג גופו העליון. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר