פרסום ראשון

משה ליאון צפוי להתמודד ברשימה עצמאית בירושלים

משה ליאון, הרואה עצמו מועמד פוטנציאלי לראשות העיר ירושלים, צפוי להתמודד במפלגה עצמאית ולא ב'ישראל ביתנו'. מקורביו: אין קשר לפרובוקציית השבת של ליברמן (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה ליאון עם אביגדור ליברמן (צילום: מארק ישראל סלם, לע"מ, פלאש 90)

פרסום ראשון: משה ליאון, הרואה עצמו מועמד פוטנציאלי לראשות העיר ירושלים, צפוי להתמודד במפלגה עצמאית ולא במסגרת מפלגת 'ישראל ביתנו'.

בבחירות הקודמות לראשות העיר, התמודד ליאון במסגרת מפלגת 'הליכוד ביתנו' ונתמך על ידי השר אביגדור ליברמן ומרבית הציבור החרדי. כעת, צפוי ליאון להתמודד ברשימה עצמאית בתקווה לקבל את תמיכתן של המפלגות הקיימות.

בשיחה עם מקורבים לליאון הם מדגישים בפני 'כיכר השבת' כי ההחלטה התקבלה ללא קשר לסערת השבת וביקורו של שר הביטחון אביגדור ליברמן באשדוד בשבת האחרונה, ביקור שעורר את זעמם של ראשי המפלגות החרדיות.

הקשר בין ליאון לליברמן הוא קשר ארוך שנים, במוצאי השבת - לאחר הפרובוקציה באשדוד - שוחח ליאון עם השר ליברמן. בראיון ל'קול חי' הוא סיפר כי "שאלתי אותו למה הוא עשה את זה".

משה ליאון עצמו צפוי להתמודד בבחירות 2018 לראשות העיר במידה וניר ברקת, ראש העיר המכהן ,לא יתמודד על התפקיד. ליאון מצפה לקבל את תמיכת החרדים כולם. בבחירות הקודמות קיבל את תמיכת ש"ס ו'דגל התורה' ללא תמיכת רוב הפלגים ב'אגודת ישראל'.

בראיון לרדיו 'קול חי' נשאל משה ליאון על ביקורו המתריס של ידידו ומקורבו שר הביטחון בעיצומה של השבת באשדוד והגיב: "אני לא מסכים עם הדרך בה הוא פעל, הוא מייצג את עצמו ואין בכוונתי להגן עליו. שמירת השבת חשובה לעם ישראל. אני כראש עיריית ירושלים לא הייתי מאפשר פתיחת מרכולים בשבת ומתנגד בכלל למסחר בשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר