"כשחניון נבנה באותה דקדקנות כמו הסלון"

מיזם הבניה היוקרתי בירושלים ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, שובר שיאים. בימים אלה נבנה שלב א', ותנופת הבנייה ניכרת בשטח וקומות הבניינים צומחות ועולות (נדל"ן, שיווקי)

מיזם הבניה היוקרתי בירושלים ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר. (צילום: יחצ)

את התייחסות בוני הפרויקט ואת תפיסת האיכות שלהם אפשר לחוש כבר בקומת החניון. איכות, מרווחים, ומאות פרטי תכנון נוספים, מביאים את החניון לידי שלמות שלא נשארת רק בתשריטי המתכננים, אלא עוברת לביצוע איכותי ומדויק, כשהכול קורה - במקביל.

עבודות הבניה כידוע, מתקיימות בד"כ בטור. בונים תחילה את שלד הבניין ורק לאחר עבודות השלד, נכנסים בעלי המקצוע מתחום הפנים (טייחים, סיידים, רצפים, חשמלאים, ומתחילים בעבודות חיווט, אינסטלציה וכו') ואולם, היכולת המקצועית שמפגינים בג'רוזלם אסטייטס, כמו גם ההתארגנות הנכונה - לבנות במקביל גם את עבודות ה'חוץ' (שלד, בטון וחיפוי אבן) וגם את עבודות ה'פנים' ("גמרים") מקצר ומיעל באורח משמעותי את לוח הזמנים לכניסת הדיירים.

"אצלנו החניון מטופל בדקדקנות כמו סלון", אומר אפרים כהנא מנהל פרויקט ג'רוזלם אסטייטס. "אנו מתייחסים באותה רצינות לפרטים ולפרטי הפרטים בבניית החניון, כמו הרצינות המופגנת בעת בניית סלון או לובי של בית. היכולת המקצועית, לבנות במקביל גם את עבודות החוץ וגם את עבודות גמר הפנים, מייעלת את איכות הבניה ומאפשרת לנו להגיע לרמת הבניה הנדרשת ומקצרת באורח משמעותי את לוח הזמנים".

גם השיווק פועל במקביל: למעלה מ 60% משלב א' כבר נמכר, בשווי של כ 300 מיליון שקלים. כדי לעמוד ביעדי הזמנים ואף להקדימם, וגם כדי לעמוד ביעדי בנייה ברמת מפרט גבוהה, יש צורך בעבודה לא רגילה ובשיטות יעילות – בנייה במקביל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר