"אחת מול כולם"

חמדה לוי: מהפכה בבנקאות הדיגיטלית

תכירו את חמדה לוי, מנהלת השיווק והמכירות הנמרצת של סניפי פאגי שמספרת ל'מאמע' על מהפך הדיגיטל שעבר הבנק וכיצד הכול התחיל (כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
חמדה לוי. (צילום: יחצ)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר שמתקיים הערב (שני), חמדה לוי מנהלת השיווק של בנק פאגי חושפת את המסע הדיגיטלי שמוביל הבנק.

חמדה לוי: מהפכה בבנקאות הדיגיטלית

את בנק פאגי - הבינלאומי כולנו כבר מכירות, מגוון האפשרויות באתר הבנק הנגיש ובאפליקציה הנוחה לשימוש, מחברת אותנו מכל מקום לחשבון הבנק.

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במספר הנשים החרדיות שנמצאות ופעילות בעולם הדיגיטל, חלק ניכר מלקוחות הבנק נהנות ומשתמשות באתר ובאפליקציה של פאגי, הגישה שלהן לרשת הפכה אותן עם הזמן למעורבות בחשבון ולמאוד פעילות בכל מה שקשור לניהול כלכלת הבית.

הדברים אינם סותרים ויש בהחלט צורך בבנקאים "אנושיים" ומקצועיים בפעולות בהן נדרש ייעוץ מקצועי כמו נטילת משכנתא, השקעות והלוואות, סניפי פאגי פרוסים עבורכן בכל ריכוזי הציבור החרדי ונותנים מענה אישי לכל אחת לפני כל החלטה חשובה שתרצו לקבל.

כבנק שמאוד חשובה לו הרגשת "המשפחתיות" השתדלנו וגם הצלחנו לאפשר ללקוחה להישאר בבית ולהרגיש בבנק, מרבית הפעולות היומיומיות שאנחנו מבצעות, ניתנות בהחלט לביצוע באתר האינטרנט או בטלפון הנייד מבלי להגיע לסניף הבנק, מסכמת חמדה לוי.

משתתפות הכנס מוזמנות לפגוש ולשמוע את חמדה לוי בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית