"אחת מול כולם"

עולמות של ביוטי וסטייל עם הפנים לאשה החרדית

"מאפס חשיפה ומודעות בתקשורת הממסדית, לחשיפה היסטרית והובלת הצפיות ברשת, זאת המהפכה שלנו. האפשרות לתת ביטוי ליופי באיפור ובסטייל בצורה ויז'ואלית, העניקה לאשה החרדית את האפשרות להתעדכן ולעקוב אחרי הטרנדים והמגמות בענף הביוטי" - שרי יהל על מהפכת הביוטי החרדית באינסטגרם והרשתות החברתיות ( כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
שרי יהל. (צילום: מאמע)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר שמתקיים היום (שני), סוקרת שרי יהל את התמורות והשינויים שפתחו צוהר של ממש לאשה החרדית בתחום שעד כה היה נסתר ולא קיבל חשיפה בתקשורת המסורתית.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

העולם הדיגיטלי של שרי יהל

כמי שעוסקת שנים רבות בענף הביטוי והסטייל, מהרגע שאפשר היה לזהות ולהבחין שהולכת להתרחש מהפכה באפשרויות הסיקור והתיעוד ברשתות החברתיות, ידעתי שאני הולכת להיות שם, ובגדול.

עולם הביטוי מרכז בתוכו אין ספור קטגוריות בתחומים שונים. איפור לאירועים, סטייל וביגוד, הום סטיילינג ועוד. 'בשנים שקדמו למהפכת הדיגיטל במגזר, קשה עד כמעט בלתי אפשרי היה להעביר את התמונה עם התוצאה הסופית של איפור כלה לאירוע המרגש בחייה, את התאמת האיפור לתווי הפנים, את החיבור לאופי ולפנימיות של המתאפרת. הדרך שבה הנשים נחשפו לעבודות שעשיתי, היו באמצעות אלבומי החתונה הכבדים שעברו מיד ליד בסרבול נוראי ועם אפס חשיפה.

בתקופה הראשונה שהחלה להתפתח סצנת הביטוי החרדי במדיה החברתית, ידעתי שסוף סוף אוכל לתת ביטוי משמעותי ליצירות ולעובדות שאני עושה.

מיד בימים הראשונים של המהפכה, למדתי והשקעתי המון בבניית המותגים שלי במגוון הרשתות החברתיות מתוך אמונה שהחוסר שהיה עד כה, יגרום להסתערות על המידע שהולך להיות מופץ באמצעים הדיגיטלים החדשים.

כיום, לאחר תקופה ארוכה, אני חייבת הרבה למהפכה הזאת. התקשורת עם הלקוחות שלי, האפשרות לקבל עבודות חדשות, הן למעשה הדבר המבורך ביותר שנוצר בעקבות המהפכה הדיגיטלית במגזר.'

עולם הדיגיטל ללא ספק איפשר וייצר את התרחבות העסק שלי והעניק לי חשיפה רחבה וגדולה יותר.

בעידן הדיגיטל, יש מקום לכל אחת ואחת, בכל עסק ומייזם ,להעביר את המסרים, לתקשר את המותג, לייצר קשרים עסקיים, והכי חשוב, ליצור לעצמך את מעגל הלקוחות שלך. אין שום תירוץ לא להיות שם. כי זה המקום שבו הדברים קורים באמת.

משתתפות הכנס מוזמנות לפגוש את שרי יהל בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית