צפו בווידאו

ווילת הענק שלא נמכרה - הוצאה ל...הגרלה

האישה שהחליטה לעבור לגור יחד עם אמה, העמידה את הבית למכירה, ומשלא הצליחה בכך החליטה להציע אותה להגרלה. כמה עולה כרטיס ומה ייעשה ברווחים? • צפו (מעניין)

הווילה המדוברת (צילום: מתוך winmyhouse.online בפייסבוק)

טריסיה המילטון יצאה לפנסיה לאחר שנים רבות בהן שימשה כמורה בבית ספר. כיום היא עוסקת בעיצוב כובעים, ולאחרונה החליטה למכור את ביתה בצורה מפתיעה ומקורית: היא העמידה את ביתה להגרלה.

בעלת הבית המדובר ששוויו מוערך במיליון פאונד התחילה את מכירת הכרטיסים להגרלה בעלות של 2 פאונד, אך שווים זינק והם נמכרים כעת ב-10 פאונד. לדבריה, כבר נמכרו עד כה 150 אלף כרטיסים.

צילום: מתוך winmyhouse.online בפייסבוק

האישה, אם לשניים שהתגוררה יותר מ-20 שנה בכפר פיל שליד העיר בריסטול בדרום-מערב אנגליה, מתכננת לעבור לגור עם אמה בסארי, ובראיון ל'מירור' היא הסבירה: "הייתי בת מזל לגור בבית כל כך יפה במשך 20 שנה, והגיע הזמן שמישהו אחר ייהנה ממנו".

הבית, שנבנה בשנת 1829, עומד על שטח של כ-2 דונמים, וכולל שלוש קומות שבהן 17 חדרים: מטבח גדול, ארבעה חדרי שינה, שני חדרי מגורים ועוד. לדברי המילטון, תחזוקת הבית זולה יחסית בזכות פאנלים סולריים המותקנים בו, וגן ירקות.

המילטון סיפרה שהעמידה את הבית למכירה כבר לפני כשנה אך ללא הצלחה. לדבריה, שווי הבית גבוה ממיליון פאונד בזכות השיפוצים שערכה. התכנון שלה הוא, כי אם ההכנסות ממכירת הכרטיסים לא יגיעו למיליון פאונד, הזוכה בהגרלה - שתיערך ב-15 בפברואר - יקבל את הכסף שנאסף.

את עיקר הרווחים הצפויים מתכננת המילטון להשקיע בעסק שלה, ואת חלקם לתרום לצדקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר