נהג דן קיבל את פני הנוסעים עם יד קטועה ומדממת

מי שנסעו היום בקו 5 בתל אביב, יזכרו את נסיעתם זו עוד זמן רב, לאחר שאת פניהם קיבל מיצג מזוויע ומעורר חלחלה של יד קטועה ומדממת שהונחה על קורא כרטיסי הרב-קו (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נסיעה בתחבורה ציבורית אינה מתאימה לכולם, יש רבים שיראו בה מטרד הכרחי. על האחרונים נמנים החל מהיום (שני) גם נוסעי קו 5 של חברת דן בתל אביב.

לנוסעים, שעלו על האוטובוס במטרה להגיע למחוז חפצם, המתינה הפתעה מאוד לא נעימה, כאשר דמוי-יד קטועה ומדממת של בן אדם הונחה על קורא כרטיסי הרב קו. למיצג הזוועתי אחראי נהג האוטובוס, שמשום מה ביקש כנראה לבחון את תגובות הנוסעים.

ע', אחת מהנוסעות, אמרה לחדשות 2 כי האירוע הכניס אותה להלם: "הפנים של כולם היו חתומות. אולי יהיו אנשים שיצחקו מזה ולא יתרגשו, אבל נהג האוטובוס כנראה לא ראה מימיו איברים קטועים ולכן הרשה לעצמו להתנהג באופן שהתנהג".

במשך שנים עבדה ע' כאחות בבית החולים, וכשעלתה לאוטובוס הלא סימפטי ונתקלה ביד הקטועה, היא חזרה באחת לתקופה בה חיברה את איברים לגוף המטופלים שלה. "זה פגע ברגשותיי", שחזרה. "אוטובוס זה מקום ציבורי והיה על הנהג להתחשב ברגשותיהם של הנוסעים שלו".

מחברת דן נמסר בתגובה: "בו ברגע שהתמונה הועברה לידיעתנו זומן הנהג לבירור מיידי. המיצג המבחיל הוסר ממקומו והנהג הלוקה בחוסר טקט משווע יימנע בעתיד ללא כחל וסרק מיצירתיות דומה, ויתרכז, כפי שהודרך, בהענקת חווית נסיעה ראויה ומהנה יותר לנוסעיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר