בסוף הכל כבוד

קרע בין מני נפתלי לאלדד יניב: "הכל אצל יניב פוליטי"

קרע אישי בין שני מובילי המחאה נגד נתניהו, מני נפתלי ואלדד יניב לאחר שנפתלי זעם על ראיון שערך יניב בתכנית בה נפתלי הושפל בעבר. "יניב יכול היה לוותר על הריאיון הזה" (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אלדד יניב ומני נפתלי בימים טובים יותר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אחרי חודשים ארוכים של שותפות, במסגרתה הובילו מחאה ציבורית ועשרות הפגנות נגד נתניהו - אלדד יניב ומני נפתלי החליטו לפצל כוחות.

נפתלי הודיע אמש (שני) כי מעתה לא ישתתף יחד עם יניב בהפגנות בתל אביב אלא ישוב להפגין, לפחות לשבוע אחד, בפתח תקווה. הנימוק לדבריו של נפתלי, הוא הגיע למסקנה כי יניב מנצל את המחאה כדי לקדם את מעמדו במפלגת העבודה.

"מהיום שהוא נכנס למחאה הזהירו אותי שהוא מושחת ולא נקי, אבל אני לא התייחסתי", אמר נפתלי לראשונה לתוכנית "הצנרת" אמש. "אני עובד מאוד קשה אבל הבן אדם ממומן. כל היום מרים סרטונים. זרמתי עם זה אבל גיליתי שהכול אצלו פוליטי".

בהמשך חשף נפתלי ל"ידיעות אחרונות" את הסיבה המרכזית - עלבון אישי. "השיא היה בהופעה שלו אצל ברקוביץ' ואופירה. לא הבנתי למה הוא נותן להם במה. כעסתי שהוא הלך לתוכנית שלהם בלי להגיד לי למרות שהם השפילו אותי, והוא מנצל את התוכנית כדי להרים את עצמו ועוד להתרפס בפניהם", סיפר נפתלי.

לדבריו, "יניב יכול היה לוותר על הריאיון הזה. גם לי קוראים כל הזמן לראיונות אבל אני מסנן. הוא לא מסנן. אמרתי לו: 'שמע, זה לא נראה טוב'. כעסתי גם על הדברים שאמר אצלם. אם הוא מפגין איתי מול הבתים של כחלון, שקד ונתניהו - אז מה הוא אומר בראיון שכחלון וביבי לא מושחתים. הם גרמו לו להגיד שהוא ליצן".

נפתלי הוסיף: "הוא גרם לי להרגיש שהוא עושה סיבוב על המחאה. הוא מנצל את המחאה כדי לקדם את עצמו במפלגת העבודה. הוא מציג את עצמו כבעל הבית של המחאה בזמן שאני עושה את כל העבודה השחורה. אמרתי לו: 'עד כאן. אני לא מוכן יותר', ומעכשיו אני תופס ממנו מרחק".

אלדד יניב סירב להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר