בפעם העשירית

הסתננה לטיסה ללא כרטיס - ונעצרה

מרלין הרטמן, אמריקנית לא צעירה בת 66, שזכתה לכינוי "הנוסעת הסמויה הסדרתית", הצליחה פעם נוספת להסתנן לטיסה שיצאה משיקגו ללונדון וגם הפעם ללא כרטיס (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

מרלין הרטמן, אמריקנית לא צעירה בת 66, שזכתה לכינוי "הנוסעת הסמויה הסדרתית", הצליחה בשבוע שעבר להסתנן פעם נוספת לטיסה שיצאה משיקגו ללונדון וגם הפעם ללא כרטיס או דרכון ונעצרה. זהו מעצרה העשירי של הרטמן שריצתה בעבר עונשי מאסר ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי לאחר שהסתננה לטיסות או ניסתה להסתנן לטיסות ללא כרטיס.

מצלמות האבטחה תיעדו את המסע הפרטי שלה להתגנבות העשירית, על פי הנראה בצילומים הצליחה הרטמן לחמוק מעמדת הבידוק הביטחוני בטרמינל טיסות הפנים בשדה התעופה הבינלאומי של שיקגו, ומשם היא עלתה על שאטל שהוביל אותה לטרמינל הבינלאומי. לאחר ששהתה במקום במשך יממה הצליחה הרטמן להתגנב לטיסה של חברת בריטיש איירווייז ללונדון כשבידה אין כרטיס.

מתיעוד נוסף משדה התעופה עולה כי הרטמן ניסתה להסתנן לטיסת פנים לקונטיקט, אך רגע לפני העליה למטוס, אחת מעובדות החברה עצרה בעדה ואמרה לה לחזור על עקבותיה. הרטמן המנומסת עזבה את המקום והצליחה לאחר מכן לעלות על אוטובוס שהביא אותה לטרמינל הבינלאומי.

רשויות הביטחון בשדה לא ציינו כיצד היא הצליחה לעלות על אותו אוטובוס שנסיעה בו מצריכה הצגה של כרטיס טיסה ודרכון. לאחר שהעבירה את הלילה בטרמינל היא הגיעה לשער של חברת בריטיש איירווייז. היא הצליחה לחמוק מהעובד שבדק דרכונים והגיעה לחדר קטן שבו הסתתרה כמה שניות, משם היא עברה לשרוול שהוביל אותה למטוס. היא מצאה מקום פנוי במטוס והתיישבה.

כשנחת המטוס בנמל התעופה הית'רו בלונדון הבינו אנשי המכס שאין לה דרכון, עצרו אותה והטיסו אותה בחזרה לשיקגו, שם נעצרה. הרטמן מואשמת בגניבה ובהסגת גבול ובינתיים שוחררה כשאזיק אלקטרוני הוצמד לרגלה.

לפני כשלוש שנים ניסתה הרטמן להתגנב לארבע טיסות שונות מסן פרנסיסקו להוואיי, אך כשלה במשימה ונעצרה רגע לפני העליה למטוס. לפני כשנתיים היא עלתה על טיסה ממינסוטה לפלורידה ללא כרטיס ועל טיסה מסן חוזה ללוס אנג'לס ונידונה בעקבות כך לתקופת מבחן של שנתיים ונשלחה לאשפוז של חצי שנה בבית חולים פסיכיאטרי.

בארה"ב, המולדת של אותה גברת, דווח כי בעת שנעצרה בלוס אנג'לס היא הסבירה לכתבים שהיא אוהבת נמלי תעופה משום שהיא חסרת בית והם בטוחים יותר עבורה מאשר הרחובות.

מהסוכנות שאחראית על אבטחת התחבורה בארה"ב נמסר כי הרטמן עברה בנקודת השיקוף לפני שעלתה למטוס וכי הם לומדים את נסיבות התקרית כדי לבחון את נוהלי הביטחון בשדה התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר