"ערבי מסריח"

כתב אישום: זעמה על הרופא ותקפה אותו

על פי כתב האישום שהוגש בבית המשפט בנתניה, תקפה הנאשמת רופא בקופת החולים שטיפל באמה, בטענה שגרם למשפחה בעקבות בדיקה רפואית לחודש מתוח וקשה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לבית משפט השלום בנתניה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד תושבת העיר בת 57 בגין תקיפת רופא שטיפל באם המשפחה והעלבתו לאחר שלא הייתה מרוצה מהטיפול שהעניק לאמה ובשל המתח בה היו בני המשפחה במשך חודש.

מכתב האישום שהגישה התביעה המשטרתית עולה כי קורבן התקיפה, רופא משפחה בסניף קופת חולים כללית ברחוב רזיאל בעיר, שטיפל במסגרת עבודתו באמה הקשישה של הנאשמת.

בעקבות חששו של הרופא שהקשישה לקתה במחלה קשה, הוא שלח אותה לבדיקה רפואית. אלא שאז עם הגיע התוצאות התברר כי הקשישה כלל אינה חולה במחלה. ברקע יצוין כי המשפחה המתינה במתח במשך חודש עד לקבלת תוצאות הבדיקה מה שעורר את זעמה של הבת.

לפי כתב האישום, בעקבות הבשורות הטובות שהתקבלו, הגיעה בתה של הקשישה לסניף קופת החולים בה עובד הרופא. היא הביעה כעס על עוגמת הנפש שנגרמה לאמה ולמשפחה ובהמשך התפרצה לחדר הרופא בזמן שהוא טיפל בחולה אחרת. הנאשמת נעצה את דף תוצאות הבדיקה באפו של הרופא, הניפה לעברו אצבע ואז אמרה לו: "אתה תדע לדבר עם מטופלים, אתה תדע לדבר עם אימא שלי, חודש היה לנו סיוט במשפחה".

על פי התביעה, הנאשמת לא הסתפקה בכך ואף סיננה לעברו כמה פעמים לפני שיצאה מחדרו - "אתה ערבי מסריח".

נושא ההגנה על רופאים ואנשי צוות רפואי עלה בשנה האחרונה לכותרות בעיקר בעקבות רצח האחות בחולון לאחר שהוצתה למוות על ידי פציינט לא מרוצה. מאז המשטרה מתייחסת ברצינות יתר למקרי תקיפת צוות רפואי מה שהביא ככל הנראה גם לכתב האישום במקרה הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר