זהירות, דג נא

אכל סושי כל יום ומצא בגופו תולעת באורך 170 ס"מ

האיש שהגיע בקיץ לבית החולים הדהים את הרופאים עם מה שאחז בידו, תחקור קצר העלה כי האיש צורך דג נא בכמויות, וזה מה שגרם להימצאות התולעת הענקית בגופו (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

תולעת סרט באורך 170 ס"מ הוצאה מגופו של תושב קליפורניה, רופאיו טענו כי התולעת גדלה בגופו כתוצאה מאכילת סושי. אמנם האירוע התרחש כבר בקיץ, אך רק עתה פורסם על ידי ד"ר קני באהן, רופא בחדר המיון בבית החולים המקומי.

לדבריו, בחודש אוגוסט 2017 הגיע המטופל לחדר המיון האזורי בפרסנו שבקליפורניה כשהוא מתלונן על יציאות המלוות בדם וביקש טיפול נגד תולעים. הרופא שלא הבין את הקשר בין הדם לבין תולעים נדהם לראות את שקית הפלסטיק בה שמר המתלונן את התולעת הארוכה.

בראיון איתו סיפר כי הוא שאל את המטופל "כל זה יצא מהבטן שלך?" והוא השיב בחיוב ותיאר כי חש כאבים עזים ותחושה שהמעיים יוצאים מגופו, ולאחר מכן הבחין כי היציאה זזה וכי מדובר בתולעת. הוא המשיך לשלוף את התולעת וליפף אותה סביב גליל נייר טואלט.

הרופאים ההמומים ניסו להבין כיצד נדבק בתולעת הארוכה, ולאחר תחקור קצר התברר כי המטופל נוהג לאכול סשימי סלמון (דג נא) מדי יום. לדברי ד"ר באהן, הסבירות הגבוהה ביותר היא שהאיש אכן נדבק בתולעת מהדג הנא.

ד"ר באהן לא ידע כמה זמן שכנה התולעת במעיו, אולם ההנחה היא שהיא הייתה בגיל שבוע עד שישה חודשים. הוא הוסיף כי תולעים שונות גדלות בקצב שונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר