מצטרפים ל"עיגול לטובה" ומצילים חיים

כשמדובר בהצלת חיים יש רק צדדים טובים למטבע, וזו רק סיבה למה משתלם עכשיו יותר מתמיד להצטרף ל"עיגול לטובה". המצטרפים דרך "כיכר השבת" ויעבירו את האגורות המעוגלות בכל חיוב אשראי, ישתתפו בהגרלה על חופשת סופ"ש מפנקת במלון "כינורות" בטבריה (צרכנות, שיווקי)

איחוד הצלה. (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כולנו רוצים לעזור ולתרום ככל יכולתנו לנזקקים הרבים, אך לא תמיד יודעים שהפרוטה המצויה בכיסנו יכולה לשנות כל כך הרבה, גם כשמדובר באגורות בודדות.

אנו רוצים לעשות טוב אך לעתים חוששים כי מה שיש לנו להציע אינו מספיק – שעות פנאי מעטות להתנדבות, תרומה אשר בעינינו נחשבת קטנה מדי וכדו'. ובכן, קיימת פלטפורמה זמינה המאפשרת לכל אדם בישראל לתרום מעט אך להשפיע באופן סדיר על חיי רבים. נתינה צנועה אך משמעותית, המתאימה לכל שכבות האוכלוסייה.

עיגול לטובה

"עיגול לטובה" הינה יוזמה חברתית חדשנית שמטרתה לעודד נתינה מוסדרת, רחבה ואפקטיבית בישראל.

המנגנון החכם שפיתחה מאפשר לכל אדם בישראל לעגל כל קנייה בכרטיס האשראי, בסכום שאינו עגול, לשקל הקרוב והאגורות שיעוגלו יתרמו לעמותות לפי בחירת התורם.

למשל, רכישה בסכום של 36.8 ש"ח תתעגל ל- 37 ש"ח וכך יתרמו 20 אג'. למעשה, כל אדם שיש ברשותו כרטיס אשראי יכול להפריש מעשר שקלים בודדים מדי חודש לטובת הגוף הקרוב לליבו מתוך רשימת העמותות של עיגול לטובה.

התרומה מועברת ישירות לעמותה הנבחרת על ידי התורם תוך שקיפות מלאה מול הציבור, ומספקת להן כלי אפקטיבי ושקוף לגיוס כספים. באמצעות עיגול לטובה אתם יכולים לוודא כי מעשר הכספים שלכם מגיע למי שזקוק לו ביותר – על פי בחירתכם.

אתם בוחרים למי לעזור ומהו התחום הקרוב ללבכם. מידי שנה, בזכות הכסף הקטן של עיגול לטובה, מוזרמים מילוני שקלים לעמותות הצדקה והחסד המובילות בישראל אשר נבחרות בקפידה על ידי "עיגול לטובה" בשקיפות מלאה וכאמור, עם אפשרות לבחירה מראש של כל מצטרף להעברת התרומה דווקא לעמותה הקרובה לליבו.

חלק גדול מהציבור החרדי נחשף לאחרונה ל"עיגול לטובה" דרך קמפיין התגייסות מרשים ואפקטיבי שהרים "איחוד הצלה", אשר צירף למיזם אלפים שבחרו מראש כי תרומתם תועבר לארגון העוסק בהצלת חיי אדם. הידיעה כי בפרוטות לקחנו חלק במיזמים מרובי זכויות ומעש, גורמת לצמיחה מתמדת במספר המצטרפים, המחוללים יחד פלאות בחברה כולה:

הדרכת החייאה על תינוק דרך הטלפון. איחוד הצלה. צילום: יחצ

לצורך הדוגמא, רק בשנה האחרונה חייהם של 40 ילדים אלרגניים ניצלו ממצבי מצוקה רפואית חמורה ע"י שמתנדבי "איחוד הצלה" הזריקו להם 'אפיפן', לאחר שבכספי "עיגול לטובה" נרכשו כ650 מזרקים. והיד עוד נטויה להמשיך ולהרחיב כל העת את מעגלי הצלת החיים.

התורמים יודעים שהכסף הקטן שלהם משנה מציאות לאחרים והם נהנים מנתינה אמתית ומוסדרת, כמעט ללא הרגשה ומאמץ. הם בהחלט לא שייכים לעשירון העליון וגם לא לתחתון. רובם נמצאים אי שם באמצע, מרוויחים שכר ממוצע, אבל את האגורות המצטברות שלהם, יחד עם אלו של רבים שכמותם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר