אחת מול כולם

רבקה רביץ: הדיגיטל חשוב אבל אל תיסחפו

ראש סגל בית הנשיא בפאנל "אחת מול כולם" בכנס של כיכר השבת ומאמע שעסק בדיגיטל: "כלי מדהים, אבל בן אדם צריך חברים פיזיים. אל תסמסו - תדברו ותיפגשו" (כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
רבקה רביץ (צילום: קים צילום אירועים ומגנטים)

קרוב ל-1000 נשים הגיעו לכנס "אחת מול כולם" שנערך אתמול (שני) במלון וולדורף אסטוריה. בכנס שנערך על ידי כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע נפגשו נשים מובילות ומשפיעות במגזר החרדי ובישראל שהצליחו והתקדמו דרך העולם הדיגיטלי.

בכנס שולבו הרצאות ומרתקות ומופעים מוזיקליים ואומנותיים לאורך הערב, כאשר גם ענקית הרשת גוגל שלחה צוות מיוחד לכלים מעשיים לפיתוח עסקים ויוזמות דרך הדיגיטל.

על הבמה עלתה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, שרת המשפטים איילת שקד בראיון אישי עם העיתונאית שלהבת חסדיאל, ולאחר מכן נערך המושב המרכזי עם פאנל נשים מובילות מהמגזר בחינוך, במשפט, בתרבות ועוד ועוד.

בסוף הפאנל נשאה דברים הגב' רבקה רביץ, ראש סגל של שניא המדינה שאיזנה את מהפיכת הדיגיטל במגזר. רביץ, 41 מבית"ר עלית ואמא ל-11 ילדים גרמה לתשואות בקהל על דבריה ועל האפשרויות המגוונות והרבות שעומדות בפני נשות המגזר בעידן המודרני.

רבקה רביץ: הכי רחוקה מדיגיטל

רביץ פתחה בוידוי על השימוש שלה בעולם הדיגיטלי: "אני ידועת שעסקתם כל היום בדיגיטל וביתרונות שלו, אבל אני כנראה מכל הנשים שיושבות כאן בחדר הכי רחוקה מדיגיטל שאפשר. אין לי טוויטר, אין לי אינסטגרם. כשהקימו את פייסבוק פתחת חשבון ומאז לא נגעתי בו ואיני יודעת כלל איך משתמשים בו".

"ולמה? לא חושבת שאפשר להגדיר אותי כטכנופובית", אמרה רביץ, "אני לא פוחדת מטכנולוגיות. בהכשרה שלי למדתי בתואר הראשון מדעי המחשב, אני גם מלמדת מחשבים בקורסים מסובכים ודיי נדירים ותלמידות שלי יעידו. אז טכנופובית - אני לא. אז למה אני בכל זאת רחוקה מהדיגיטל?".

"עוד וידוי קטן אם תרשו לי. בעבר הייתי 'מכורה' לפורומים בהיידפארק למי שמכיר. למה אני מתכוונת ב-'מכורה קשה'? כמובן שלא הייתי הולכת לישון לפני שהייתי בודקם אם מישוה ענה לי או הגיב לי, וגם באמצע הלילה שהתינוק היה מעיר אותי הייתי כבר בודקת במחשב ושוב ושוב ובאמת באיזהו שלב תפסתי את עצמי לצד השני".

"והיום אני אפילו לא נכנסת לאתרים כדי לא להיסחף לטוקבקים ולדברים שאני ממש אוהבת".

הדיגיטל חשוב אבל אל תיסחפו

"ורציתי לומר לכולן: הדיגיטל הוא כלי מדהים, חשוב, ובטח אי אפשר להיות היום אשת עסקים בלי דיגיטל ובטח חייבים אותו בשביל עבודה, והרבה מאוד דברים".

"אבל לא לשכוח שבן אדם צריך קרבה פיזית. צריך חברים פיזיים, צריך לשבת לקפה עם חברות, צריך ללכת לאמא, צריך ללכת לאחיות, צריך לשמור על חברות אמתית ולזכור: אל תתכתבו - תדברו, תיפגשו, תצאו ביחד ואל תבזבזו את הזמן".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית