"אחת מול כולם"

איילת לייבמן: למה לא הייתי בכנס של מאמע?

"את מנחה לדיגיטל כהלכה, ולא תשתתפי בכנס הדיגיטל של "אחת"?! שאלו אותי קולגות לפורום היועצות העסקיות החרדיות. ואת התשובה לשאלה אם השתתפתי או לא תוכלי לראות מיד בסיום הכתבה (כנס מאמע)

איילת לייבמן | כיכר השבת |
כנס מאמע "אחת עם כולם". (צילום: קים צילום אירועים ומגנטים)

מה זה דיגיטל בעיניי?

זה היכולת להראות את הנכדים לסבתא שמתגעגעת גם ממרחק של אוקיינוסים. זה היכולת להפוך את העולם ל"בית מדרש" גלובלי ולהפיץ יהדות לכל דורש.

זה היכולת לשתף ידע שמסייע לכמות בלתי מוגבלת של אנשים ולשנות חיים. זה היכולת לקדם פרנסה ועסקים של משפחות ברוכות ילדים.

זה היכולת להגשים חלומות של אנשים פרטיים או עמותות. זאת האפשרות לממש את המתנות הייחודיים שלך ולשתף אותם עם העולם.

וזה היכולת להודיע בבת אחת לכל העולם שהגיע זמן הגאולה.

עמדתי כחולמת...

אני כיועצת עסקית חרדית, שעוסקת בקידום בעלות עסקים חרדיות לשימוש בדיגיטל כהלכה על מנת להתפרנס בהרחבה ובכבוד, עמדתי כחולמת מול כנס שכולו רצון לסייע לנשים חרדיות לעשות שימוש מיטבי ומותאם.

עמדתי נפעמת מול ערב שנותן במה לזמרות ויוצרות חרדיות להשתמש במתנת השמים שקיבלו ולהצליח להתפרסם בלי להוציא אף קטע שיר מוקלט, מול נשים שמשתמשות בעזרי דיגיטל בשביל להפיץ יהדות ולאתר יהודים במקום שליחותם, מול ארגוני טהרה וחסד שיכולים לסייע לאלפי יהודים לקיים מצוות בשמחה כשאלפי אנשים תומכים בהם בדיגיטל, ומול נשות מקצוע שיכולות לסייע לאחיות המגזר באופן אנונימי וכשר.

הייתי?

בשעה טובה לפני שבועיים ילדתי את ביתי המתוקה, ולכן הקולגות שלי שיודעות שאני חיה דיגיטל כהלכה, הביעו פליאה איך אני לא אהיה בכנס, ובאמת לא היינו בכנס...

סליחה, תיקון טעות, כן היינו. רק שהשתתפנו באופן דיגיטלי. צפינו בכנס הנפלא, מתוך הבית החמים והנעים שלנו, בלי צורך לצאת לקור הירושלמי, וליהנות מהשידור החי של הכנס. דיגיטל כבר אמרנו?

ועכשיו אני מזמינה גם אותך, אחת ביחד עם כולם, בין אם היית בכנס המיוחד, ובין אם לא וגם את רוצה להתקדם בדיגיטל באופן הכי מותאם לאשה החרדית, תעקבי אחרי סדרת המדריכים שנוציא בקרוב על "דיגיטל כהלכה".

הכותבת, איילת לייבמן, מעבירה שיעורים בפנימיות התורה בדיגיטל לאלפי נשים שמתעניינות ביהדות, ומקדמת פרנסת נשים בדיגיטל כהלכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית