מרכנתיל: הלוואות נוחות להורים מחתנים

בימים אלה, כאשר עונת החתונות נמצאת בעיצומה כולנו חפצים שהשמחה שלנו תהיה בדיוק כפי שאנחנו רוצים. למימון הוצאות החתונה מציע בנק מרכנתיל הלוואות בסכומם של עד 300,000 שקלים (כלכלה, שיווקי)

הלוואת מחתנים. מרכנתיל. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הלוואת "מחתנים" בבנק מרכנתיל – מקלה על ההורים במימון חתונת הילדים

הורי הכלה והורי החתן יכולים, כל אחד מהם עד לסך 150 אלף שקלים ועד 300 אלף שקלים בסך הכל.

ההלוואות ניתנות בתנאי פירעון נוחים ואטרקטיביים. בנוסף מעניק הבנק פטור מעמלות עו"ש לשנתיים וכרטיס אשראי חינם לשנתיים והטבות נוספות.

דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל : "אנו במרכנתיל, עוקבים באופן שוטף אחר הצרכים המשתנים של לקוחותינו גם במהלך השנה וכמובן שלאורך וסביב מעגל החיים".

דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל. צילום: יחצ

"כאשר הורים מתכוננים לשמחת חתונת הילדים שהיא השמחה המשפחתית הגדולה והדומיננטית ביותר בקהילה החרדית, נדרשת מחשבה והתנהלות נכונה בשל העומס הכלכלי. ההורים עומדים בפני תקופה בה יש גידול בהוצאות. מדובר בהוצאות משמעותיות שמכבידות על התזרים המשפחתי. הלוואת "מחתנים" של מרכנתיל מהווה פתרון מימוני אשר מקל על המשפחה ומאפשר פריסה של ההוצאות באמצעות הלוואה שנפרעת בתשלומים חודשיים נוחים. אני ממליץ לפנות לבנקאים בסניפים ולקבל מהם שירות אישי תוך התאמת המוצרים לצרכיו של הלקוח".

* ההלוואה הינה בכפוף לנוהלי הבנק ובהתאם לחוק, חלה על הבנק חובה להודיע כי: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר