"זו השעה הראויה"

לקראת "סיכום חקירות רגישות": מפקד להב 433 מבקש לפרוש

רוני ריטמן, מפקד יחידת להב 433 של המשטרה, הודיע כי הוא מבקש לפרוש מתפקידו, זאת "לקראת סיכום חקירות רגישות". לדבריו: "זו השעה הראויה בעבורי לסיים את תפקידי" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוני ריטמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מפקד יחידת להב 433 של המשטרה ניצב רוני ריטמן, ביקש היום ממפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לסיים את תפקידו ביחידה למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן. בקשת ריטמן לפרוש מהתפקיד מגיעה חודשיים לאחר שבג"צ הורה לשנות את ההחלטה בנוגע לחזרתו לתפקיד, ולדברי ריטמן, לקראת "הבשלה וסיכום של חקירות רגישות".

במכתב ששלח למפכ"ל ולשר לביטחון פנים, כתב ריטמן: "הנני להודיעכם כי בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי את הדברים בכובד ראש, החלטתי לבקש לפרוש מתפקידי כראש להב 433 בשבועות הקרובים, וזאת לאחר שייבחר מפקד חדש לתפקיד וביצוע חפיפה מסודרת שתאפשר רציפות במשימות העומדות בפני היחידה".

"בשבועות הקרובים יגיעו חקירות רגישות להבשלה ולסיכום. לאור זאת, ובנסיבות שנוצרו, הגעתי למסקנה כי תהיה זו השעה הראויה בעבורי לסיים את תפקידי". על פי חלק מהדיווחים, גורמים בכירים במשטרה לחצו על ריטמן להודיע על סיום תפקידו לפני תשובת המפכ"ל לבג"ץ בעתירה בעניינו.

במשטרה אמרו היום: "ניצב ריטמן פנה היום למפכ"ל ולשר לביטחון הפנים וביקש לאחר למעלה משלוש שנים וחצי שנים כמפקד להב 433 לסיים את תפקידו בהקדם ולהשתבץ מחדש במסגרת סבב הניצבים בשנת 2018. השר והמפכ"ל יפעלו במהירות למינוי מחליף וביצוע חפיפה מסודרת. מענה ברוח דברים אלה יועבר לבג"ץ ותוך כשבוע ייקבעו הצעדים הפיקודיים המשלימים ובג"ץ יעודכן בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר