מגן כחול 2

המשטרה מציגה: כך אובטח מייק פנס בישראל • צפו בווידאו

משטרת ישראל סיכמה את הפעילות המיוחדת לרגל ביקור סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בישראל • 2700 שוטרים נטלו חלק במבצע, מסוקי המשטרה רשמו כ-23 שעות טיסה • צפו (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל סיכמה את ההיערכות והפעילות המיוחדת לרגל ביקורו של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בישראל, במבצע שנקרא "מגן כחול 2" בהשתתפות אלפי שוטרים.

המבצע נערך בהשתתפותם של כ-2700 שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב, אשר פעלו מאז יום ראשון, לאבטחת הצירים העירוניים והבינעירוניים, לשמירה על הסדר הציבורי, להסדרה, הכוונה והזרמת התנועה - בכדי להבטיח את קיומו התקין של הביקור.

במבצע 'מגן כחול 2' לקחו חלק שוטרי סיור, שוטרי תנועה, לוחמי מג"ב, לוחמי יס"מ, יחידות מיוחדות, כלבנים, פרשים, חבלנים, סיירת האופנועים, המערך האווירי ועוד.

המבצע הסתיים ללא אירועים חריגים, זאת לאחר תכנון והכנות קפדניות של משטרת ישראל בשיתוף פעולה ותיאום מלא אל מול כלל גופי הביטחון והחירום. היערכות זו, שהחלה עם היוודע דבר הביקור, כללה בין היתר איסוף מודיעין, קיום הערכות מצב עתיות, שת"פ מלא עם כוחות הביטחון ומשרדי הממשלה, שימוש באמצעים טכנולוגיים והזרמת מידע מקדים לציבור בדבר שינויי תנועה וחסימות צפויות. דגש מיוחד הושם במשטרה על צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן.

לטובת המבצע נפתח מרכז ניהול מידע משטרתי (מנמ"ל) במטה הארצי של משטרת ישראל וחדר פיקוד קדמי (חפ"ק) של משטרת מחוז ירושלים.

נוסף על ההיערכות המשטרתית הנרחבת סביב מוקדי הביקור בקרקע, המבצע לווה לכל אורכו ע"י המערך האווירי של משטרת ישראל מן האוויר. במהלך 2 ימי המבצע בוצעו 12 גיחות וכ- 23 שעות טיסה.

מאז תחילת הביקור ועד לסיומו, התקבלו אלפי שיחות במוקד המידע של המשטרה, כשהיקף השיחות במוקד 110 עלה בכ-36% לעומת הממוצע בפרק זמן מקביל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר