"הצבא חשוב לנו"

מאות חתמו על עצומת תמיכה ברב שמואל אליהו

1806 איש מבני הציונות הדתית, בהם למעלה מ-500 שמועמדים לשירות צבאי, חתמו על מכתב תמיכה ברב שמואל אליהו • "מבקשים לחזק את ידי הרב מול ההתקפות" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אוריה הלר)

1806 איש מבני הציונות הדתית, בהם למעלה מ-500 שמועמדים לשירות צבאי, חתמו על מכתב תמיכה ברבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, בעקבות המתקפה נגדו על התנגדותו לשירות משותף בצה"ל וקריאתו לרמטכ"ל להתפטר.

"הצבא חשוב לנו... אנו מבקשים לחזק את ידי הרב מול ההתקפות מצד אנשי תקשורת ופוליטיקאים שונים, שמנסים לקבוע על דעת עצמם מה מותר לרב להגיד ומה אסור", נכתב במכתב. "אנו רוצים להודות לכבוד הרב, וליתר הרבנים שנלחמים על כך שנוכל לשרת את עם ישראל מבלי לפגוע בעקרונות החשובים לנו".

מכתב התמיכה

שילה זוהר, שמיניסט שחתם על המכתב, סיפר כי "אנחנו רוצים להתגייס. כל אחד מהחבר'ה מנסה להתקבל ליחידות כמה שיותר מובחרות. אבל ההשוואה של מי שהיה סגן הרמטכ"ל לתקופת השואה והאמירה של הרמטכ"ל בעצמו נגד הבא להורגך השכם להורגו מוציא לנו את האנרגיות להלחם".

דוד ליקסינברג, מלש"ב נוסף שחתם אמר: "אני לא רוצה לרוץ לקרב אחרי מי שלא רוצה להכריע, אחרי מי שלא נותן גיבוי לחיילים שלו אלא שוכר עו"ד בשביל לדפוק אותם".

חיילים וקצינים בשיעור של הרב אליהו, השבוע (צילום: יוסף ברנפלד)

בתוך כך מתרחבת תמיכת הרבנים ברב אליהו, לאחר הראשל"צ הגר"י יוסף, הרב אריה שטרן, הרב דב ליאור ואחרים, מגיעה תמיכתו של הרב מאיר מאזוז שאמר כי "דברי הרב אליהו אינם צריכים חיזוק, דברים אמיתיים. אסור לשתוק על דברים שמחריבים את צה"ל ואת העם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר