עוקץ מכוער

המצלמה חשפה: עוקץ הצמיגים של הסוכן

לקוח תמים שבסך הכל לא רצה להמתין בתור לטסט ושכר את שירותיה של חברה חיצונית כמעט נעקץ בהחלפת צמיגים ורק מצלמת הדשבורד שלו חשפה את ההתנהלות המכוערת (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסיפור הבא מוכיח שוב למה מצלמת דשבורד ברכב יכולה להציל אתכם וגם לחסוך לכם לא מעט כסף. אריאל הלפרין ביקש להעביר את הרכב שברשותו את הטסט השנתי, כנדרש על-פי החוק. לאחר שזיהה כי התור לטסט ארוך וזמנו קצר, יצר קשר עם מוסך ברשת "הילוך השישי", המציעה תמורת תשלום שירות שכזה.

על פי הדיווח ב-ynet, הלפרין, שהניח כי הרכב שברשותו יעבור את הטסט ללא כל בעיה שכן הוא במצב נסיעה מצוין, הופתע לשמוע מנציג "הילוך שישי" שהרכב נכשל בטסט עקב צמיגים בלויים שיש להחליפם. נציג החברה הרגיע אותו כמובן מיד בהבטחה כי אם ירכוש צמיגים בחברה, יקבל הנחה.

הלפרין הריח שמשהו אינו כשורה, לדבריו, ובדק את מצלמת הדשבורד המותקנת ברכבו, אשר פועלת ללא הפסקה. לתדהמתו ראה ושמע את נציג החברה מפציר בנציג מכון הרישוי לציין כי הצמיגים פגומים - "תכתוב 'צמיגים', תכתוב. כל צמיג זה כמה מאות שקלים", הוא נשמע אומר בבירור לנציג המכון.

לאחר שפנה הלפרין לנציג "הילוך שישי" ביררה החברה את העניין, והעובד הודה בדברים ובעצם בתהליך הקומבינה המכוער על גבו של הלקוח. למרות זאת ב"הילוך שישי" לא סברו שיש לפצות את הלקוח הנעקץ.

אלון אייזיק, מנהל מרכז שירות "הילוך שישי" בראשון לציון אמר בתגובה ל-ynet, כי "ראשית אנחנו מצרים על התחושה שנגרמה ללקוח שלנו ואנחנו נעשה כל הדרוש לתקן את הרושם הרע שנגרם על ידי עובד שסרח. נשמח לארח את מר הלפרין לפגישה נוספת ולפצות אותו על הנזק עליו הוא מלין... אין זו דרכנו ומעולם לא הייתה להנחות מי מעובדינו לפסול מערכת ברכב של לקוח, כל שכן כאשר זה תפקידו של מכון רישוי שמונה על ידי משרד התחבורה והוא אחראי מבחינת החוק להחליט אם צמיג תקין או לא".

"אין לנו מנהל מקצועי שמוסמך לפסול צמיגים, אין מחלקת צמיגים, אנחנו מתווכים בין הלקוח שלנו לבין 'צמיגיה' שנמצאת כאן באזור. מבדיקה שערכנו אין בכלל ספק כי הצמיגים אכן נפסלו על ידי הבוחן ולא בגלל הכוונה שקיבל מהנהג. עצם האמירה של הנהג שלנו אם נאמרה (כאן אבקש להדגיש כי לא שמענו את ההקלטה ואיננו יכולים להתייחס אליה או אל הדרך בה נאמרה אם בכלל) היא חמורה מאוד וכמובן שמיד ערכנו תחקיר ושימוע לעובד. אין לנו רצון להחזיק עובדים שגורמים נזק ללקוחותינו ולשמנו הטוב באופן חד משמעי. אנחנו מתנערים מכל אמירה שכזו ומבחינתנו מדובר בעובד שסרח ופעל על דעת עצמו", מסר נציג החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר