החזית בבית שמש

בכיר ב'דגל' מגיב לדרעי: רק אנחנו נקבע מי יהיה ראש העיר

לאחר האיום של דרעי לצאת במערכה על ראשות בית שמש - נגד גפני ו'דגל התורה', בכירים ב'דגל' אומרים כי רק הם יקבעו מי יהיה ראש העיר ותוהים האם "דרעי רוצה להרוס לאבוטבול" (אקטואליה)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

החזית שפתח היום (חמישי) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מול יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מתחממת לאור דבריו של בכיר ב'דגל התורה' בשיחה עם "כיכר השבת" כי רק הם יקבעו מי יהיה ראש העיר הבא בבית שמש.

"הניסיון החוזר ונשנה לאגף את 'דגל התורה' בהצהרות על בסיס חודשי האומרות 'ראשות העיר בידינו'", אומר הבכיר ל'כיכר השבת', "לא ישנו מאומה מהעובדה כי 'דגל התורה' היא המפלגה החרדית הגדולה בעיר, ורק היא תקבע מי יהיה ראש העיר הבא".

בכיר נוסף ב'דגל התורה' אומר ל"כיכר השבת" כי "אנחנו לא מצליחים להבין מדוע הוא פותח את המשא ומתן בתקשורת", לדבריו, "יש תחושה שהוא מנסה להרוס לאבוטבול, אחרת אין הסבר. כנראה הוא תומך בו כמו שתמך ברב רביב לרבנות העיר".

גורם נוסף במפלגה הליטאית אומר ל'כיכר השבת' כי "אף אחד מבחוץ לא יכול להתערב לנו כיצד לנהל את הבחירות. יש לנו גדולי ישראל, מנהיגים רוחניים, והם אלו שיכריעו בנושא הריצה בבית שמש".

לדבריו, "אנחנו תמכנו במועמד ש"ס לראשות העיר 3 פעמים ולכן מינימום של הגינות זה שהדברים הללו יקבעו במפגשים מול הנציגים ולא בהפרחת סיסמאות לכלי התקשורת. יש סדר כיצד הדברים מתנהלים והאמירה של יו''ר שס אינה במקום ואינה מתאימה".

"הציפייה הטבעית הינה כי בדיוק כמו שאנחנו לא מתערבים להם כיצד לנהוג מן הראוי שהיחס כלפינו יהיה דומה ושיכבדו אותנו", הוא מוסיף.

יוזכר כי בשיחה שקיים ח"כ משה גפני עם כתב 'כיכר השבת' בנושא בית שמש הוא אמר כי "דגל התורה היא המפלגה החרדית הגדולה בעיר והיא אף תגדל בבחירות הבאות. מה ש'דגל' תחליט זה מה שיהיה".

לשאלת 'כיכר השבת' האם 'דגל' קיבלה הכרעה באשר להרצת מועמד לראשות העיר, השיב גפני בשלילה, אך חזר על המנטרה: "מה ש'דגל' תחליט זה מה שיהיה".

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', במהלך סיור בבית שמש יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יישר קו עם שר הבריאות יעקב ליצמן והביע תמיכה בלתי מסויגת במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש תוך שהוא פותח חזית חדשה נגד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וסגן השר מאיר פרוש.

"משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר גם בבחירות הבאות, חבל בינתיים להכניס את העיר לקלחת מחלוקת מיותרת", אמר דרעי, "חבל יהיה לקלקל את בית שמש ולהכניס אותה לקלחת בחירות מיותרות כאשר כולם יודעים כי התוצאה ידועה מראש ומשה אבוטבול יהיה כאן ראש עיר גם בבחירות הבאות".

דרעי עקץ את גפני ואמר: "אני יודע שהרב ליצמן נמצא אתנו בעניין, אבל אני קורא גם לרב משה גפני וגם לרב מאיר פרוש להצטרף למהלך הזה למען בית שמש. גם בערים שיש ראשי עיר חילוניים לא מחליפים אותם אם הם עושים מלאכתם נאמנה, קל וחומר שמדובר בראש עיר כמו משה אבוטבול שכל היהדות החרדית חייבת לו הכרת הטוב על כך שהרים את קרנה של בית שמש".

"בסופו של יום", הכריז דרעי כשהוא מתכוון להעביר מסר ברור לגפני: "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה, בבחירות שעברו ישנו כאן בעיר חודש שלם, ואם יהיה צורך נעשה זאת גם הפעם, אבל אני מקווה מאוד שלא נצטרך להגיע לכך, ונתעל את העשייה ואת המרץ לדברים טובים למען התושבים. חבל שבמקום שנעבוד למען פתיחת שנת הלימודים, במקום שראש העיר משה אבוטבול ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך יעסקו בבניית כיתות ובמציאות פתרונות, הם יצטרכו לעסוק בבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר