10 דברות בשבוע: הברכה האמיתית של מייק פנס

סגן-נשיא-ארה"ב מייק פנס כ"כ התרשם מהכרזות המושקעות שהערבים בכנסת הניפו לכבודו. אולי בגלל זה הוא בירך בעברית: שהקיאנו - וקיא עמנו - וייגענו לזמן הזה... | הטור השבועי של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

השר ליברמן עשה קניות בשבת באשדוד כדי להתריס נגד החרדים וחוק המרכולים. למזלו התקשורת הייתה כל-כך עסוקה בלהתמקד בסביבה בה הוא נמצא שהמצלמות לא קלטו שליברמן לא שילם.

2

שר הביטחון ליברמן הורה להרחיק מהצבא רבנים שהתנגדו לשינויים שמבצע הרמטכ"ל בצה"ל בניגוד להלכה. למחרת הגיעו זרי פרחים ללשכת שר הביטחון כהוקרה על שפטר את הרבנים מחובה מעיקה להשתתף בטקסים שבלוניים בלי זיקה ליהדות עם שירת נשים ושאסור לדבר בהם דברי תורה מחשש שהרבנות הצבאית תקבל סמכות כלשהי השם ישמור!

3

היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט אמר למקורביו שהוא מתלבט האם להגיש נגד רה"מ כתב-אישום לא מבוסס במאת האחוזים מחשש להסתה חריפה נגדו. במילים אחרות: הוא מודאג מאפשרות שבמוצ"ש אחרי החלטתו המפגינים מחוץ לבית הכנסת שלו יגידו מולו קדיש במקום לעשות "חילול לבנה" ולמנוע ממנו לומר קדיש על אמו.

4

סגן-נשיא-ארה"ב מייק פנס כ"כ התרשם מהכרזות המושקעות שהערבים בכנסת הניפו לכבודו. אולי בגלל זה הוא בירך בעברית: שהקיאנו - וקיא עמנו- וייגענו לזמן הזה...

5

סגן הנשיא פנס עשה קידוש השם גדול בכותל. הוא גרם לעיתונאיות שסקרו את ביקורו להתפלל מכל הלב שהתמונה לא תצא מטושטשת מרוב רעידות וכעס בידיים על כך שהכריחו אותן לכבד את כללי המקום הקדוש ולעמוד בעזרת נשים.

6

שר החינוך בנט הסדיר תקצוב לכל מוסד חינוכי תורני שילמד שפה שניה שאינה בהכרח אנגלית. מאז מערכות העיתונים החרדים הוצפו במודעות דרושים למורים לאידיש שמשום מה לא זכו למענה כי המודעה לא הייתה "געלט-כושר"

7

אחרי ההתנצלות הרשמית של ישראל על תקריות בהן נהרגו אזרחים ירדנים והבטחתה לשלם פיצויים פורסם מכרז לשגריר ישראלי חדש בירדן. דרישות התפקיד: אילם, לא יודע מה זה "להגדיל ראש" ומעריץ מלכים עריצים.

8

המשטרה המליצה להעמיד לדין שלושה חברי-כנסת מבל"ד בחשד לשחיתות. האמת שהשבוע ראינו שאין צורך להעמיד את חברי בל"ד כי הם עומדים לבד כשהם רואים אישיות ציבורית שאפשר להביך תוך כדי פגיעה בישראל במליאת הכנסת - אבל הבעיה היותר גדולה היא שחברי בל"ד טוענים שאינם יכולים להישפט על ידי מדינה שלא קיימת

9

גורם בכיר בבית הלבן טוען שיש נתק בין ממשל טראמפ לפלסטינים מאז ההצהרה על ההכרה בירושלים כבירת ישראל. ההצהרה הזאת מיותרת כמעט כמו פרשן מדיני שיטען שההודים רוצים שנתניהו יהיה ראש ממשלה שלהם.

10

ח"כ אורן חזן לא הצליח לעשות תמונת "סלפי" עם סגן נשיא ארה"ב פנס. במקום זה ח"כ חזן צילם תמונה עם ח"כ זחאלקה וכתב מתחתיה: "תמיד רציתי לצלם מקרוב התנגשות בגאמל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר