שני פצועים

כמעט אסון באלעד: ספרייה קרסה על ילדים

ספרייה מלאה ספרים קרסה על ילד בן שנה וילד בן 7 בביתם באלעד. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו להם טיפול ראשוני ופינו לביה"ח אחד פצוע קל והשני קל-בינוני (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: איחוד הצלה)

למוקד החירום של איחוד הצלה התקבלה קריאה בכניסת השבת על ספריה שקרסה על ילדים בביתם באלעד. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף אלעד העניקו להם טיפול רפואי ראשוני.

משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד סיפר בצאת השבת: "יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני ילדים שנפצעו קל וקל עד בינוני כתוצאה מספריה שקרסה והמדפים פגעו בהם. הילדים פונו בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. מדובר בילד כבן שנה וילד כבן 7 שסבלו מחבלות ופציעות".

סמוך לצאת השבת אירע מקרה חירום נוסף, דלת ברזל נטרקה על ידה של ילדה כבת 4 ממשפחה חרדית, בביתה בקרית גת. מתנדבי איחוד הצלה מסניף קרית גת העניקו לה טיפול רפואי ראשוני.

יענקי ויינברג חובש באיחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "כמחצית השעה לפני צאת השבת דפקו בביתי וסיפרו לי כי דלת ברזל נטרקה על ידה. הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני תוך כדי שהזמנתי ניידת טיפול נמרץ שהגיעה למקום ופינתה את הילדה לבית החולים בתל השומר שם ינסו הרופאים להציל ולאחות את האצבע".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להפיק לקחים (עקב הישנות מקרים מצערים מעין אלו) ולנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו אפשרות של טריקת הדלת, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו בס"ד אסונות מיותרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר