לאחר מחלה קשה: מת העיתונאי משה נגבי

הלך לעולמו העיתונאי והמשפטן משה נגבי, בשנה האחרונה סבל נגבי מהחלה הארורה, בן 69 במותו. הנשיא ראובן ריבלין: "משה היה מופת של יושרה מקצועית ומוסרית" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
משה נגבי ז"ל (צילום: יוסי זמיר - פלאש90)

הלך לעולמו העיתונאי והפרשן המשפטי משה נגבי, חתן פרס סוקולוב. בשנה האחרונה סבל מהמחלה הנוראה, בן 69 במותו.

הנשיא ראובן ריבלין התייחס לפטירת הפרשן וכתב בטוויטר: "פרופ' משה נגבי ז"ל שהלך הערב לעולמו היה מופת של יושרה מקצועית ומוסרית. חתן פרס סוקולוב שהיה למורה דרך ומצפן מקצועי עד ימיו האחרונים עבור רבים כל כך. יהי זיכרו ברוך".

חברו, הכתב המשפטי של רשת ב', אמוץ שפירא כתב לאחר ההודעה: "ואצלי - משה נגבי קנה את עולמו בשניים : בצניעותו הרבה, וכאשר סיפר לי על בניו החיילים הקרביים. איש ישר שכיוון לטוב".

המגישה אסתי פרז נפרדה: "משה יקר, אהבתיך. למדתי ממך כל כך הרבה. שתיתי בצמא את דבריך. ולא רק מלא ידע- היית מלא טוב. אדם. וגם כשקולך הצטרד ונחלש, לא היה רם וצלול ממנו. אתגעגע. שלום לך, פרשננו המשפטי הפרופ' משה נגבי. נוח בשלום".

מגיש חדשות 2 עודד בן עמי כתב: "משה נגבי, עורך חדשות ופרשן משפטי מעולה, מקצוען, איכותי. איש של ערכים, תבונה והגינות. תרם תרומה עצומה להבנת החוק בישראל. יהי זכרו ברוך.

מרשת ב' נמסר: "אמיץ, ישר, נוקב ומומחה בעל שם. חברנו, הפרשן המשפטי הוותיק, פרופ' משה נגבי, הלך הערב לעולמו. עד הרגע האחרון עוד שידר את תכניתו הוותיקה דין ודברים בכאן רשת ב'. עצוב. משתתפים בצער המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר